0(0)

STRATEGIE MARKETINGOWE DLA SALONU BEAUTY

  • Czas trwania 06h 42m

Opis

Brak pomysłu na wyróżnienie się od konkurencji a tym samym na przyciągnięcie nowych klientów? Z tym problemem boryka się 90% salonów beauty.

STRATEGIE MARKETINGOWE SALONU BEAUTY PAKIET ZAWIERA: – 4 szkolenia wideo (online) – SKRYPT SZKOLENIOWY (DRUKOWANY)(pdf 82 strony)

Co może być przyczyną takiej sytuacji? Oto kilka powodów:

✔️ brak wiedzy na temat nowych sposobów na pokazywanie salonu w mediach

✔️ ciągłe myślenie o zdobywaniu klientów jako o nakładzie na jedną reklamę a nie o kampanii i strategii

✔️ przeświadczenie, że trzeba zniżać ceny by zdobyć klientów

✔️ porównywalna oferta z konkurencją, co powoduje, że klient nie widząc różnicy wybiera tańszą opcję

✔️ brak przemyślanej strategii na pokazanie swojej oferty lub nowego zabiegu i jednocześnie „samo nic się nie dzieje”

✔️ brak czasu i pomysłu na akcje marketingowe

Oto lista konsekwencji, które czekają Cię, jeżeli zlekceważysz ten problem.

❌ klienci wybiorą salon, który będzie umiał lepiej się sprzedać, a nie koniecznie, że ma lepsze urządzenia

❌ nie będziesz umiała zatrzymać klientów gdy konkurencja drastycznie zmniejszy ceny

❌ ciągle będziesz myśleć o obniżkach cen, by przyciągnąć klientów, co spowoduje, że będziesz pracować dużo, ale zarabiać mniej niż na etacie

❌ ciągle będziesz „panią od wykonania zabiegu” a nie ekspertem, który jest w stanie rozwiązać problem Twojej klientki

To, co najszybciej pomoże Twojemu biznesowi beauty to kurs online: STRATEGIE MARKETINGOWE DLA SALONÓW BEAUTY.

Jak bardzo kurs online STRATEGIE MARKETINGOWE pomaga właścicielom salonów beauty?

Kurs „Strategie marketingowe dla salonu beauty” to biznesowe, marketingowe szkolenie dla osób odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonów beauty, spa, klinik medycyny estetycznej. Zawarte tu porady dostarczają gruntownej wiedzy na temat budowania pozycji eksperta, wyróżniania się ofertą i przyciągającą promocją. Szczegółowe przykłady pozwalają samodzielne zaplanować działania marketingowe zwiększające liczbę nowych klientów, kwoty pojedynczych rachunków, jak i częstotliwość wizyt klientów.


I. Strategia Marki
Sposoby na zyskanie zaufania klientów i zwiększenie eksperckiego autorytetu salonu/kliniki. Proste przepisy na to, jak dobrze prezentować klientowi Twoją profesjonalną wiedzę i umiejętności oraz skutecznie rozwiązywać jego problemy.

II. Strategia Oferty
15 wariantów na prezentację Twojej oferty, jako wartej zainteresowania. Dzięki temu możesz zdobyć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż.

III. Strategia Ceny
Jak przedstawiać zniżki i promocje, by budować wrażenie atrakcyjnej okazji, której
nie można ominąć. Jak wykorzystać oferty promocyjne do zwiększania
zysku, a nie tylko obrotu.

IV. Strategia Dotarcia
W jak sposób docierać z ofertą do klientów. Jak wykorzystać znane kanały
komunikacji marketingowej do wzbudzania zainteresowania Twoimi zabiegami.

Czego się nauczę?

  • przykłady na zbudowanie silnej marki jako eksperta rozwiązującego problemy klientów
  • przyciągnięcie klientów mocnym autorytetem a nie ceną
  • instrukcja krok po kroku jak pisać o konkretnym zabiegu, by zainteresować klientkę
  • jaką strategię cenową wybrać, czyli kiedy klientka będzie chciała zapłacić wysoką cenę za Twój zabieg
  • sztuczki z pokazywaniem cen, które kuszą klientów
  • o czym pisać np. posty na FB, by klient przyszedł właśnie do Ciebie na zabieg, który dostępny jest także u Twojej konkurencji
  • jakimi technikami marketingowymi działać na klientów, by oni zainteresowali się droższymi zabiegami

Tematy tego kursu

4 Lekcji 06h 42m

STRATEGIE MARKETINGOWE DLA SALONU BEAUTY

1. STRATEGIA MARKI01:31:00
2. STRATEGIA OFERTY01:43:00
3. STRATEGIA CENY01:54:00
4. STRATEGIA DOTARCIA01:39:00
290