Strategia odzyskania klientów
Bez kategorii
O kursie
Odzyskaj aktywność swojej bazy klientek – Kurs online + Ebook dla właścicielek gabinetów med&beauty
1. Strategia Komunikacji – w gabinecie i online
Poznasz kompleksowy plan działania, który nie polega na nachalnych promocjach, lecz na budowaniu autentycznych relacji z klientkami. Dowiesz się, jak kreować przekaz oparty na profesjonalizmie i trosce, który zbuduje zaufanie i lojalność.
2. Gotowe komunikaty
Otrzymasz zestaw sprawdzonych tekstów, które musisz przekazać klientce jeszcze zanim opuści gabinet oraz podczas rozmów follow-up po wizycie. Komunikaty te zostały stworzone tak, aby klientka czuła się zrozumiana, a jej potrzeby – zaopiekowane, co skutecznie zwiększa szanse na ponowną wizytę.
3. Karty Pracy – praktyczne narzędzia
Gotowe karty pracy pozwolą Ci szybko wdrożyć poznany materiał w praktyce. Dzięki nim systematycznie przeanalizujesz efektywność komunikacji i będziesz mogła na bieżąco wprowadzać udoskonalenia.
Czego się nauczę?
- 1. Dlaczego klienci nie wracają
- 2. Strategia odzyskania klientów
- 3. Jak zapobiegać utracie klientów
Zawartość kursu
JAK ODZYSKAĆ EBOOK
JAK ODZYSKAĆ – EBOOK
JAK ODZYSKAĆ – WIDEO
- 00:27
1. Moduł I. Wstęp
04:492. MODUŁ I: DLACZEGO KLIENTKI NIE WRACAJĄ
19:383. MODUŁ II. STRATEGIA ODZYSKANIA KLIENTA
11:274. MODUŁ II. Budowanie pozycji eksperta
29:095. MODUŁ II. Urodziny salonu/Dzień Otwarty
11:346. MODUŁ II. Telefony do klientów
15:077. MODUŁ II. Podsumowanie
05:138. MODUŁ III. JAK ZAPOBIEGAĆ UTRACIE KLIENTÓW
07:029. MODUŁ III. Powód do kolejnej wizyty
09:5210. MODUŁ III. Jak reagować na odmowę
05:4211. MODUŁ III. Kontakt po zabiegu
03:2312. MODUŁ III. Regularny kontakt marketigowy
09:5413. MODUŁ III. Pretekst do kontaktu
04:2914. MODUŁ III. Procedura zapobiegania utracie klientek
04:4915. MODUŁ III. Podsumowanie
03:42PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE
10:19