RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA
O kursie
JAK ZAANGAŻOWAĆ RECEPCJĘ WE WSPARCIE SPRZEDAŻY?
Wiesz, że dobra obsługa recepcji to podstawa w prowadzeniu biznesu beauty i spa.
Dopiero, gdy jest porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista, co do wspólnego celu, to masz szansę na zapełnienie grafiku kolejnymi wizytami i dobrą sprzedaż.
JAKIE PROCEDURY USTALIĆ DLA RECEPCJI?
Nawet sposób odbierania telefonu ma znaczenie, a tu nie chodzi o miły głos i „uśmiech” przez telefon. Chodzi o eliminowanie ilości nieefektywnych rozmów telefonicznych, których rezulatem powinna być rezerwacja terminu, a kończą się „to ja się jeszcze zastanowię” .
JAKIE SĄ KONIECZNE CZYNNOŚCI DLA RECEPCJI?
To nie tylko odbieranie telefonów i witanie klientów uśmiechem. To twoje centrum dowodzenia, które ma być czujne i jako pierwsze dawać ci sygnały do podejmowania działań: marketingowych, czy sprzedażowych.
Poznaj schematy i procedury dla recepcji salonu beauty i spa – jako wsparcia całego biznesu.
A jeżeli nie masz odrębnego stanowiska recepcjonisty – koniecznie wprowadź je dla siebie i/lub całego zespołu.
Zawartość kursu
RECEPCJA TWÓJE CENTRUM DOWODZENIA
RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA
01:51:41