RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA

Bez kategorii
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

JAK ZAANGAŻOWAĆ RECEPCJĘ WE WSPARCIE SPRZEDAŻY?

Wiesz, że dobra obsługa recepcji to podstawa w prowadzeniu biznesu beauty i spa.

Dopiero, gdy jest porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista, co do wspólnego celu, to masz szansę na zapełnienie grafiku kolejnymi wizytami i dobrą sprzedaż.

JAKIE PROCEDURY USTALIĆ DLA RECEPCJI?

Nawet sposób odbierania telefonu ma znaczenie, a tu nie chodzi o miły głos i „uśmiech” przez telefon. Chodzi o eliminowanie ilości nieefektywnych rozmów telefonicznych, których rezulatem powinna być rezerwacja terminu, a kończą się „to ja się jeszcze zastanowię” .

JAKIE SĄ KONIECZNE CZYNNOŚCI DLA RECEPCJI?

To nie tylko odbieranie telefonów i witanie klientów uśmiechem. To twoje centrum dowodzenia, które ma być czujne i jako pierwsze dawać ci sygnały do podejmowania działań: marketingowych, czy sprzedażowych.

Poznaj schematy i procedury dla recepcji salonu beauty i spa – jako wsparcia całego biznesu.

A jeżeli nie masz odrębnego stanowiska recepcjonisty – koniecznie wprowadź je dla siebie i/lub całego zespołu.

czytaj więcej

Czego się nauczę?

  • Dokładne stwierdzenia, które podpowiedzą ci nie tylko CO robić, ale JAKIE czynności powinny się znaleźć w obowiązkach recepcji
  • Kluczowy czynnik zapewniający doskonałe porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista
  • Przykłady narzędzi marketingowych i sprzedażowych do zastosowania w pozyskiwaniu klientów korzystających z usług beauty
  • Przykłady i dokładne instrukcje, które możesz wykorzystać w swoim salonie i spa – do uczenia pracowników, jaki i do własnej pracy

Zawartość kursu

RECEPCJA TWÓJE CENTRUM DOWODZENIA

  • RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA
    01:51:41