OFERTA NIE DO ODRZUCENIA

Kategorie: MARKETING, POLECANE
Lista życzeń Udostępnij
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Poznaj mechanizmy psychologiczne, które sprawią, że twoja oferta, będzie:
– wydawała się być bardziej atrakcyjna dla twoich klientów
– sprawiała wrażenie, że jest warta swojej ceny
– okazją dla twojego klienta

Poznasz:

– jakie niewielkie i nieskomplikowane zmiany wprowadzić w treści przekazywanych przez ciebie komunikatów, które sprawią, że to co mówisz/piszesz do klienta staje się bardziej przekonujące

– mechanizmy działania procesów psychologicznych, które pozwalają wpływać na innych i zmieniać ich zachowania i postawy w taki sposób, by obie strony mogły odnieść korzyści

– zjawiska psychologiczne leżące u podstaw strategii wpływu społecznego

– często popełniane błędy, które sprawiają, że twoje komunikaty przynoszą odwrotny skutek

czytaj więcej

Czego się nauczę?

  • Znajdziesz odpowiedź na pytania:
  • – czy warto klientom dawać gratisy – a kiedy one przynoszą odwrotny skutek?
  • – kiedy prezent wyzwala u klienta „chęć odwdzięczenia się”?
  • – jakie zmiany wprowadzić do twojego menu i dlaczego potrzebujesz oferty VIP?
  • – jak prostym zabiegiem zwiększyć sprzedaż pakietów np. zabieg + peeling, zabieg + manicure?
  • – jak zwiększyć skuteczność swojego przekazu, np. przy prośbie kontatku klienta na wypadek konieczności odwołania wizyty lub wybrania terminu kolejnej wizyty?
  • – które pytania bardziej „przemawiają” do klienta i zmieniają jego postawę do stosowania profesjonalnych kosmetyków?
  • – jak zwiększyć zaangażowanie twoich klientów i wzmocnić ich lojalność?
  • – od której oferty zacząć swoją propozycję – od tańszej czy droższej?
  • – bardziej zachwalać produkt/zabieg, czy zacząć od tego czego ta usługa nie jest w stanie zapewnić klientowi?
  • – jak przekazywać opinie innych klientów, by nie wyglądało na chwalenie się?
  • – jak zmieniać postawy klientów, co do właściwej pielęgnacji – czy mówić o tym jak powinna ona wyglądać prawidłowo, czy zacząć od wskazywania błędów?
  • – jak zwiększyć swoją wiarygodność w oczach klienta i sprawić, że będzie on bardziej wierzył w twoje słowa?

Zawartość kursu

TU LEKCJA

  • OFERTA NIE DO ODRZUCENIA
    01:39:21