OBIEKCJE I WYMÓWKI KLIENTÓW SALONÓW BEAUTY
O kursie
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.
Jeżeli chcesz, zmniejszyć liczbę klientów, którzy mówią: „zastanowię się”, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.
Zakres szkolenia:
Dlaczego klientki mają wymówki? Psychologiczne podstawy obrony klientów przed niechcianymi zakupami
Konieczne informacje do dostarczenia klientkom, by zniwelować obiekcje.
Skuteczny schemat zapobiegania obiekcjom oparty o prawidłową konsultację.
Przyjmowanie i radzenie sobie z obiekcjami klientek, by nie załamywać swojej pozytywnej energii do pracy.
Szkolenie jest dla ciebie, jeżeli zastanawiasz się:
jak przekonać klientki, które są ciągle na „nie” (i jest szansa na to, by zmieniły zdanie)
jak radzić sobie z wymówkami klientów typu: „ja sama zadzwonię..”
jak rozmawiać z klientkami, które muszą odmówić kolejnej propozycji, tak by nie poczuły się źle i wciąż wracały do ciebie na zabiegi
jak proponować zabiegi i kosmetyki osobom, które „na pewno odmówią”
jaką zachęcić klientki, które wcześniej nie były zainteresowane innymi propozycjami (np. kosmetykami, zabiegami)
Jak zawsze:
– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)
Zawartość kursu
OBIEKCJE I WYMÓWKI
OBIEKCJE I WYMÓWKI
01:42:28