OBIEKCJE I WYMÓWKI KLIENTÓW SALONÓW BEAUTY

Kategorie: BF22 BONUS, POLECANE
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.

Jeżeli chcesz, zmniejszyć liczbę klientów, którzy mówią: „zastanowię się”, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.

Zakres szkolenia:

Dlaczego klientki mają wymówki? Psychologiczne podstawy obrony klientów przed niechcianymi zakupami
Konieczne informacje do dostarczenia klientkom, by zniwelować obiekcje.
Skuteczny schemat zapobiegania obiekcjom oparty o prawidłową konsultację.
Przyjmowanie i radzenie sobie z obiekcjami klientek, by nie załamywać swojej pozytywnej energii do pracy.
Szkolenie jest dla ciebie, jeżeli zastanawiasz się:

jak przekonać klientki, które są ciągle na „nie” (i jest szansa na to, by zmieniły zdanie)
jak radzić sobie z wymówkami klientów typu: „ja sama zadzwonię..”
jak rozmawiać z klientkami, które muszą odmówić kolejnej propozycji, tak by nie poczuły się źle i wciąż wracały do ciebie na zabiegi
jak proponować zabiegi i kosmetyki osobom, które „na pewno odmówią”
jaką zachęcić klientki, które wcześniej nie były zainteresowane innymi propozycjami (np. kosmetykami, zabiegami)
Jak zawsze:

– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa

– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)

czytaj więcej

Czego się nauczę?

  • jak poradzić sobie z wymówkami klientek
  • jak przełamać zniechęcenie do pracy (twoje lub twojego zespołu) przez powtarzające się obiekcje klientek
  • jak dalej pracować z klientką, która nie jest przekonana do twoje dodatkowej propozycji (odpuścić, czy nalegać na skorzystanie – czy to nie będzie narzucanie się?)
  • czy warto i jak przekonywać klientkę, że nie ma racji?
  • jak uprzedzić wymówki klientów a przez to zwiększyć przychylność klientek do twojej propozycji
  • jak przygotować się do typowych wymówek klientek i utrzymać dobrą motywację do pracy

Zawartość kursu

OBIEKCJE I WYMÓWKI

  • OBIEKCJE I WYMÓWKI
    01:42:28