MISTRZ RECEPCJI

Uncategorized
Lista życzeń Udostępnij
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Czy wiesz ile twoich potencjalnie zainteresowanych klientów, którzy dzwonią do twojego salonu niestety nie umawiają się na wizytę? Przecież wydajesz pieniądze na zdobywanie nowych klientów, którzy powinni być dodatkowo zachęceni przez recepcję.

Czy wiesz ile klientek mogłoby od razu skorzystać z dodatkowych zabiegów, gdyby tylko ktoś im o tym wcześniej umiejętnie powiedział?

Czy wiesz, że niektóre klientki wracałyby do ciebie na kolejne wizyty, gdyby tylko ktoś do nich zadzwonił i miłym głosem przypomniał o swojej ofercie.

Czy wiesz, że dla niektórych osób rozmowa telefoniczna jest tak stresująca, jak publiczne wystąpienie? I dlatego trzeba wspierać swój zespół w przełamywaniu strachu.

Wideo jest zapisem szkolenia (webinaru), które odbyło się na żywo. 

czytaj więcej

Czego się nauczę?

  • jak zamienić klientów, którzy „tylko pytają” rezerwacje wizyt
  • słowa – „klucze”, które działają w rozmowie telefonicznej
  • jak przez telefon zachęcać klientki do większych zakupów i rezerwacji wizyt
  • jak przełamać opór przed rozmową telefoniczną z klientką
  • jak rozmawiać z trudnymi klientami przez telefon

Zawartość kursu

MISTRZ RECEPCJI

  • MISTRZ RECEPCJI
    01:53:11