MISTRZ RECEPCJI
O kursie
Czy wiesz ile twoich potencjalnie zainteresowanych klientów, którzy dzwonią do twojego salonu niestety nie umawiają się na wizytę? Przecież wydajesz pieniądze na zdobywanie nowych klientów, którzy powinni być dodatkowo zachęceni przez recepcję.
Czy wiesz ile klientek mogłoby od razu skorzystać z dodatkowych zabiegów, gdyby tylko ktoś im o tym wcześniej umiejętnie powiedział?
Czy wiesz, że niektóre klientki wracałyby do ciebie na kolejne wizyty, gdyby tylko ktoś do nich zadzwonił i miłym głosem przypomniał o swojej ofercie.
Czy wiesz, że dla niektórych osób rozmowa telefoniczna jest tak stresująca, jak publiczne wystąpienie? I dlatego trzeba wspierać swój zespół w przełamywaniu strachu.
Wideo jest zapisem szkolenia (webinaru), które odbyło się na żywo.
Zawartość kursu
MISTRZ RECEPCJI
MISTRZ RECEPCJI
01:53:11