0(0)

MISTRZ RECEPCJI ONLINE

Opis

MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów

Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon – czyli co tracisz, gdy „tylko” odpowiadasz na pytania klientów
Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
Znajomość oferty – czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obiektu
Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
Pierwsze wrażenie – czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem

MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POWITANIE KLIENTA
jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów

Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej

MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POŻEGNANIE KLIENTA
jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia

Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
Co powiedzieć na typową wymówkę: „sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku”
Jak przyjąć reklamację od klientki

Czego się nauczę?

  • Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
  • Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
  • Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek
  • Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
  • Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
  • Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
  • Nauczysz się schematu sprzedaży
  • ... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.

Tematy tego kursu

4 Lekcji 7h

LEKCJE KURSU

SPOTKANIE 1 (1)01:07:00
SPOTKANIE 1 (2)2:27:00
SPOTKANIE 203:21:00
Test wiedzy00:00:00
590 

Materiał zawiera

  • Nagranie szkolenia, które obywa się na żywo
  • Prezentacja w pdf