KALENDARZ MARKETINGU BEAUTY + BAZA WIEDZY

Kategorie: MARKETING
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

 

KALENDARZ MARKETINGU BEAUTY

Podręcznik promocji i publikacji postów na FB/IG dla salonów beauty.

264

początki postów, by zwiększyć zainteresowanie klientów twoją treścią

 

254

zakończenia postów, by zwiększyć liczbę komentarzy pod wpisami na FB i IG

 

137

tematów postów, by dać ci kierunek, o czym pisać posty

17

tematów postów, by dać ci kierunek, o czym pisać posty

12

gotowych akcji promocyjnych na każdy miesiąc

10

pomysłów na Instagram Reels/TikTok’a

1

prosta instrukcja do tworzenia Instastories

Zawiera rozdziały:

  • jak zdobyć klientów z social mediów (poznaj zasady działania FB/IG by nie tracić czasu, energii i pieniędzy na nieefektywne działania)
  • jak rozkręcić salon w social mediach (sprawdź ustawienia fanpage’a na FB i profilu na IG)
  • jakie posty sprzedają zabiegi (przykłady atrakcyjnych postów, w tym instrukcje do tworzenie Instastory i filmów do Rolek/TikTok’a)
  • plan promocji na 12 miesięcy:
    • DZIEŃ KOBIET
    • ZACHĘCENIE KLIENTÓW DO KORZYSTANIA Z INNYCH ZABIEGÓW
    • DZIEŃ MATKI
    • NIEZBĘDNIK WAKACYJNY
    • DZIEŃ PRZYJACIELA
    • JEDNODNIOWA PROMOCJA
    • PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
    • URODZINY SALONU
    • BLACK FRIDAY
    • BONY PODARUNKOWE
    • JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT DZIĘKI PODWYŻCE CEN
    • WALENTYNKI
  • pomysły, początki postów, zakończenia postów na każdy dzień roboczy od marca 2022 do lutego 2023

Co otrzymujesz?

  • drukowany KALENDARZ MARKETINGU BEAUTY:
  • format b5
  • oprawa twarda szyto-klejona
  • 328 stron
  • dostęp do BAZY WIEDZY (zobacz niżej spis tematów)

 

Pobierz próbkę

 

Jak pracować z KALENDARZEM MARKETINGU BEAUTY?

  • Przeczytaj 3 pierwsze rozdziały by zmotywować się do tworzenia ciekawych postów. W kolejnym rozdziale zaplanujesz działania na cały rok.
  • Rozpoczynając miesiąc przeczytaj o proponowanej akcji promocyjnej, którą możesz uwzględnić w swoich działaniach.
  • Następnie określ cele, promocję, potrzebne działania. Możesz zaznaczyć ważne momenty w skrótowym kalendarzu na dany miesiąc.
  • Następnie otwórz KALENDARZ na pierwszym dniu. Przeczytaj temat, którego ma dotyczyć twój wpis. Zainspiruj się gotowym początkiem postu i zakończeniem aktywizującym klientów do komentowania. Wpisz swoją treść i pomysł na grafikę.

Na koniec miesiąca wypełnij kartę podsumowującą, by sprawdzać swój postęp i mobilizować się do działania.

 

 

czytaj więcej

Zawartość kursu

BONUSY

  • KALENDARZ EBOOK
    01:00
  • KURSOBOOK PROMOCJA NA DZIEŃ KOBIET
    01:00

TUTORIALE WIDEO

SZABLONY I MATERIAŁY PDF