KALENDARZ MARKETINGU BEAUTY + BAZA WIEDZY

O kursie
KALENDARZ MARKETINGU BEAUTY
Podręcznik promocji i publikacji postów na FB/IG dla salonów beauty.
264
początki postów, by zwiększyć zainteresowanie klientów twoją treścią
254
zakończenia postów, by zwiększyć liczbę komentarzy pod wpisami na FB i IG
137
tematów postów, by dać ci kierunek, o czym pisać posty
17
tematów postów, by dać ci kierunek, o czym pisać posty
12
gotowych akcji promocyjnych na każdy miesiąc
10
pomysłów na Instagram Reels/TikTok’a
1
prosta instrukcja do tworzenia Instastories
Zawiera rozdziały:
- jak zdobyć klientów z social mediów (poznaj zasady działania FB/IG by nie tracić czasu, energii i pieniędzy na nieefektywne działania)
- jak rozkręcić salon w social mediach (sprawdź ustawienia fanpage’a na FB i profilu na IG)
- jakie posty sprzedają zabiegi (przykłady atrakcyjnych postów, w tym instrukcje do tworzenie Instastory i filmów do Rolek/TikTok’a)
- plan promocji na 12 miesięcy:
- DZIEŃ KOBIET
- ZACHĘCENIE KLIENTÓW DO KORZYSTANIA Z INNYCH ZABIEGÓW
- DZIEŃ MATKI
- NIEZBĘDNIK WAKACYJNY
- DZIEŃ PRZYJACIELA
- JEDNODNIOWA PROMOCJA
- PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
- URODZINY SALONU
- BLACK FRIDAY
- BONY PODARUNKOWE
- JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT DZIĘKI PODWYŻCE CEN
- WALENTYNKI
- pomysły, początki postów, zakończenia postów na każdy dzień roboczy od marca 2022 do lutego 2023
Co otrzymujesz?
- drukowany KALENDARZ MARKETINGU BEAUTY:
- format b5
- oprawa twarda szyto-klejona
- 328 stron
- dostęp do BAZY WIEDZY (zobacz niżej spis tematów)
Pobierz próbkę
Jak pracować z KALENDARZEM MARKETINGU BEAUTY?
- Przeczytaj 3 pierwsze rozdziały by zmotywować się do tworzenia ciekawych postów. W kolejnym rozdziale zaplanujesz działania na cały rok.
- Rozpoczynając miesiąc przeczytaj o proponowanej akcji promocyjnej, którą możesz uwzględnić w swoich działaniach.
- Następnie określ cele, promocję, potrzebne działania. Możesz zaznaczyć ważne momenty w skrótowym kalendarzu na dany miesiąc.
- Następnie otwórz KALENDARZ na pierwszym dniu. Przeczytaj temat, którego ma dotyczyć twój wpis. Zainspiruj się gotowym początkiem postu i zakończeniem aktywizującym klientów do komentowania. Wpisz swoją treść i pomysł na grafikę.
Na koniec miesiąca wypełnij kartę podsumowującą, by sprawdzać swój postęp i mobilizować się do działania.
Zawartość kursu
BONUSY
KALENDARZ EBOOK
01:00KURSOBOOK PROMOCJA NA DZIEŃ KOBIET
01:00