0(0)

JAK ZMOTYWOWAĆ SIEBIE I ZESPÓŁ DO SPRZEDAŻY

Opis

SZKOLENIE DLA MANAGERA I SPECJALISTY, KOSMETOLOGA, który
– nie lubi proponować kosmetyków i zabiegów, ponieważ nie chce się narzucać swoim klientkom
– nie chce naciągać klientów na niepotrzebny wydatek
– uważa, że klientka sama zapyta jeżeli będzie zainteresowana innymi zabiegami
– ciągle rozmyśla o tej jednej klientce, której nie da się przekonać do prawidłowej pielęgnacji i rozpamiętuje inną klientkę, które pojawia się bardzo rzadko, ale wtedy zamawia wiele zabiegów
– uważa, że klientka musi najpierw zużyć swoje kosmetyki, by kupić jakieś inne
– ma problem z tym, że kosmetyki profesjonalne są za drogie
– uważa, że klientka nie jest w stanie sama zdecydować, czy potrzebuje innych zabiegów i kosmetyków, więc na wszelki wypadek już nic nie mówi, by nie narazić jej na problemy finansowe
– uważa siebie za fachowca, a nie za sprzedawcę i nie ma ochoty nic nikomu wciskać

JEŻELI MASZ TAKIE MYŚLENIE, TO PO TYM SZKOLENIU ZROZUMIESZ, ŻE:

– jesteś specjalistą, więc twoim obowiązkiem jest poinformować klientkę o wszelkich dostępnych dla niej możliwościach
– nikt nie lubi być osądzany po wyglądzie czy go na coś stać czy nie, chce mieć dostęp do wszystkiego i sam decydować o swoich możliwościach zakupowych
– klientka musi używać jakichś kosmetyków, jeżeli ty jej nie doradzisz, to ona kupi jakieś przypadkowe
– do salonu kosmetycznego klientka przychodzi, by wydać pieniądze, a nie by zaoszczędzić
DZIĘKI CZEMU .. zajmiesz się w końcu profesjonalnym wykonywaniem swoich obowiązków, a nie rozmyślaniem, czy przypadkiem ktoś czegoś złego nie pomyślał o Tobie.

To szkolenie to punkt wyjścia do szkoleń uczących technik sprzedaży.

Czego się nauczę?

  • przełamanie oporu przed proponowaniem kosmetyków i droższych zabiegów
  • wzmocnienie pewności siebie jako specjalisty salonu beauty
  • sposoby na motywowanie pracowników do zwiększenia sprzedaży

Tematy tego kursu

1 Lekcji 01h 03m

SZKOLENIE WIDEO

JAK ZMOTYWOWAĆ SIEBIE I ZESPÓŁ DO SPRZEDAŻY01:03:00
49 

Materiał zawiera

  • lekcja wideo

Tagi

Docelowi odbiorcy

  • specjaliści salonów beauty, którzy obawiają się proponować droższe zabiegi i kosmetyki
  • właściciele/managerowie salonów beauty, który motywują swój zespół do sprzedaży