JAK ZMOTYWOWAĆ SIEBIE I ZESPÓŁ DO SPRZEDAŻY
O kursie
SZKOLENIE DLA MANAGERA I SPECJALISTY, KOSMETOLOGA, który
– nie lubi proponować kosmetyków i zabiegów, ponieważ nie chce się narzucać swoim klientkom
– nie chce naciągać klientów na niepotrzebny wydatek
– uważa, że klientka sama zapyta jeżeli będzie zainteresowana innymi zabiegami
– ciągle rozmyśla o tej jednej klientce, której nie da się przekonać do prawidłowej pielęgnacji i rozpamiętuje inną klientkę, które pojawia się bardzo rzadko, ale wtedy zamawia wiele zabiegów
– uważa, że klientka musi najpierw zużyć swoje kosmetyki, by kupić jakieś inne
– ma problem z tym, że kosmetyki profesjonalne są za drogie
– uważa, że klientka nie jest w stanie sama zdecydować, czy potrzebuje innych zabiegów i kosmetyków, więc na wszelki wypadek już nic nie mówi, by nie narazić jej na problemy finansowe
– uważa siebie za fachowca, a nie za sprzedawcę i nie ma ochoty nic nikomu wciskać
JEŻELI MASZ TAKIE MYŚLENIE, TO PO TYM SZKOLENIU ZROZUMIESZ, ŻE:
– jesteś specjalistą, więc twoim obowiązkiem jest poinformować klientkę o wszelkich dostępnych dla niej możliwościach
– nikt nie lubi być osądzany po wyglądzie czy go na coś stać czy nie, chce mieć dostęp do wszystkiego i sam decydować o swoich możliwościach zakupowych
– klientka musi używać jakichś kosmetyków, jeżeli ty jej nie doradzisz, to ona kupi jakieś przypadkowe
– do salonu kosmetycznego klientka przychodzi, by wydać pieniądze, a nie by zaoszczędzić
DZIĘKI CZEMU .. zajmiesz się w końcu profesjonalnym wykonywaniem swoich obowiązków, a nie rozmyślaniem, czy przypadkiem ktoś czegoś złego nie pomyślał o Tobie.
To szkolenie to punkt wyjścia do szkoleń uczących technik sprzedaży.
Zawartość kursu
SZKOLENIE WIDEO
JAK ZMOTYWOWAĆ SIEBIE I ZESPÓŁ DO SPRZEDAŻY
01:03:57