JAK ZACHĘCAĆ DO POWROTU DO TWOJEGO SALONU
O kursie
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby efektywniej zachęcać klientów do kolejnych wizyt. Jeżeli chcesz, by twoje klientki od razu zapisywały się na kolejne zabieg i korzystały z twojej szerokiej oferty, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na zachęcanie do kolejnych wizyt.
Zakres szkolenia:
- Schemat obsługi klientów nastawiony na rezerwację kolejnych wizyt.
- Procedura zachęcania klientów do korzystania z innych zabiegów salonu.
- Rozwiązania na trudne sytuacje: odzyskania klientek, zachęcanie do pozostania w salonie mimo odejścia pracownika i inne.
- Narzędzia i techniki marketingowe ułatwiające pracę w salonie i wspomagające zwiększanie obłożenia kalendarza wizyt.
Szkolenie jest dla ciebie, jeżeli zastanawiasz się:
- jak zachęcać klientki do zapisywania się od razu na kolejne wizyty
- jak radzić sobie z wymówkami klientów typu: „ja sama zadzwonię..”
- jak rozmawiać z klientkami, które nie pojawiły się w umówionym terminie, lub rezygnują z wizyty – jak ich zachęcić, by jednak przyszły.
- jak proponować zabiegi z szerokiej oferty twojego salonu
- jaką zachęcić klientki, które już zapewne zapomniały o twoim salonie
- jak odzyskać klientki, które być może przeszły do innego salonu wraz z twoim pracownikiem
- jak wykorzystać marketing automatyczny i program lojalnościowy do zachęcania do kolejnych wizyt.
Zawartość kursu
JAK ZACHĘCAĆ DO POWROTU
JAK ZACHĘCAĆ DO POWROTU
01:36:40