EFEKTYWNA PROMOCJA
O kursie
Szkolenie, które zmieni całkowicie twój pogląd na marketing usług salonu. Dzięki temu będziesz w stanie wszystko zaplanować i zwiększać liczbę nowych klientów w najbardziej kluczowych momentach dla ciebie.
JEDNO JEST PEWNE MUSISZ PROMOWAĆ SWOJE USŁUGI.
Jeżeli klientki nie dowiedzą się o twoich możliwościach, to niestety nie trafią do twojego salonu. Promowanie to jednak nie tylko zniżki, ale także podsuwanie odpowiednich zabiegów klientkom w odpowiednim czasie.
PO CO ROBISZ PROMOCJE?
Pewnie po to, by zdobyć nowych klientów, zainteresować nowym zabiegiem, czy zwiększyć sprzedaż. I to są główne cele, które każdy manager powinien codziennie „nosić” w głowie.
BRAKUJE JEDNAK ZAWSZE JEDNEGO:
Każda promocja może mieć tylko jeden główny cel, np. pozyskanie nowych klientów. Może pomyślisz, że potrzebujesz wszystkiego. Niestety tak się nie da. Dopóki nie określisz dokładnie celów promocji, to okaże się, że twoje starania i inwestycje okazały się nieefektywne.
WIĘC JAK ORGANIZOWAĆ PROMOCJE?
Każde twoje działanie musi być podzielone na cele:
– zdobycie nowych klientów do salonu
– zachęcenie do korzystania z nowego zabiegu (kiedy np. kupiłeś nowe urządzenie do salonu)
– zwiększyć liczbę klientów z polecenia
– zwiększyć sprzedaż kosmetyków
– zwiększyć liczbę osób, które od razu rezerwują termin kolejnej wizyty
Poznaj zasady przygotowania efektywnej promocji, która zrealizuje twoje cele marketingowe
Zawartość kursu
EFEKTYWNA PROMOCJA
EFEKTYWNA PROMOCJA
01:41:06