CROSS I UPSELLING W SALONIE URODY

Kategorie: MARKETING, SPRZEDAŻ
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Zakres szkolenia:

  1. Cross i up- selling jak sposób na zwiększenie obrotu salonu.
  2. Dlaczego proponowanie dodatkowych zabiegów nie działa? Podstawowe błędy salonów urody i med.estetycznej.
  3. Jak zwiększać kwotę zamówień każdej klientki podczas jednej wizyty.
  4. Jak proponować droższe zabiegi.
  5. Jak polecać zabiegi i usługi terapeutów, stylistów, lekarzy z tego samego salonu/kliniki

Szkolenie jest dla ciebie, jeżeli zastanawiasz się:

  • jak przekonać klientki, które korzystają tylko z jednego rodzaju zabiegów
  • jak sprzedawać droższe zbiegi
  • jak zwiększyć obrót salonu, gdy nie można przyjąć więcej klientek (grafik jest zapełniony)
  • jak zachęcić zespół pracowników do wzajemnego polecania usług
  • jak tworzyć atrakcyjne pakiety

Jak zawsze:

– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa

– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)

Wideo jest zapisem szkolenia (webinaru), które odbyło się na żywo.

czytaj więcej

Czego się nauczę?

  • – jak sprzedawać droższe zabiegi
  • – jak proponować pakiety
  • – jak zachęcać do skorzystania z szerokiej oferty salonu
  • Czyli wszystko o ty, co robić, mówić i co wręczać klientce, by spędzała u Ciebie więcej czasu i doceniała droższe zabiegi.
  • Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.
  • Jeżeli chcesz zwiększyć kwotę paragonu każdej twojej klientki, bo wierzysz, że każda z nich mogłaby być zadowolona z innych zabiegów, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.

Zawartość kursu

CROSS I UPSELLING W SALONIE URODY

  • CROSS I UPSELLING W SALONIE URODY
    01:50:25