BUDOWANIE LOJALNOŚCI

Kategorie: POLECANE
Lista życzeń Udostępnij
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

W jaki sposób utrzymać lojalność klientek, tak by wracały one na kolejne zabiegi. Podpowiedzi dotyczące obsługi klienta, które zwiększają zaufanie do specjalisty oraz narzędzia marketingowe zachęcające do częstszych wizyt w twoim salonie.

Przykłady tylko dla branży beauty – gotowe do zastosowania od razu w twojej pracy. Polecane szczególnie osobom, które przy niskim nakładzie finansowym chcą zwiększyć liczbę klientów wracających na kolejne wizyty.

Czego się nauczę?

  • Zdecyduj jakiej lojalności oczekujesz od twoich klientów
  • Poznaj 3 składniki trwałej lojalności twoich klientów
  • Zaplanuj 3 etapy zdobycia lojalności klientów odwiedzających twój salon/spa
  • Sprawdź, czy wykorzystujesz proste narzędzia marketingowe do przywiązania klienta do twojego salonu/spa (poznaj przykłady, gotowe propozycje i rozwiązania)
  • Zobacz jak możesz sobie ułatwić pracę dzięki wykorzystaniu systemu komputerowego i jednocześnie zachęcać klientów do kolejnych wizyt właśnie u ciebie.

Zawartość kursu

BUDOWANIE LOJALNOŚCI

  • BUDOWANIE LOJALNOŚCI
    02:22:28