BUDOWANIE LOJALNOŚCI
Opis
W jaki sposób utrzymać lojalność klientek, tak by wracały one na kolejne zabiegi. Podpowiedzi dotyczące obsługi klienta, które zwiększają zaufanie do specjalisty oraz narzędzia marketingowe zachęcające do częstszych wizyt w twoim salonie.
Przykłady tylko dla branży beauty – gotowe do zastosowania od razu w twojej pracy. Polecane szczególnie osobom, które przy niskim nakładzie finansowym chcą zwiększyć liczbę klientów wracających na kolejne wizyty.
Czego się nauczę?
- Zdecyduj jakiej lojalności oczekujesz od twoich klientów
- Poznaj 3 składniki trwałej lojalności twoich klientów
- Zaplanuj 3 etapy zdobycia lojalności klientów odwiedzających twój salon/spa
- Sprawdź, czy wykorzystujesz proste narzędzia marketingowe do przywiązania klienta do twojego salonu/spa (poznaj przykłady, gotowe propozycje i rozwiązania)
- Zobacz jak możesz sobie ułatwić pracę dzięki wykorzystaniu systemu komputerowego i jednocześnie zachęcać klientów do kolejnych wizyt właśnie u ciebie.
Tematy tego kursu
1 Lekcji 02h 22m