BIZNES BEAUTY

Uncategorized
Lista życzeń Udostępnij
Share Course
Page Link
Share On Social Media

Czego się nauczę?

  • jak odpowiedzieć, gdy klient na twoje propozycje reaguje „zastanowię się”
  • dowiesz się zacząć rozmawiać z klientką o propozycji kolejnych zabiegów i kosmetyków (w trakcie zabiegu, czy już po)
  • jak polecać kolejne zabiegi, gdy masz szeroką ofertę swoich usług
  • dowiesz się ile dać propozycji do wyboru
  • przekonasz się jak łatwo zachęcić klientkę do bardziej zaawansowanych zabiegów, gdy ona przychodzi tylko na manicure lub hennę
  • zdobędziesz pomysł na to, jak podkreślić to, że kolejne zabiegi są konieczne dla twojego klienta
  • jak przekonać klientki do korzystania z opcji dodatkowych, szczególnie, gdy wiesz, że cena nie jest przeszkodą
  • dowiesz się jak zwiększyć przychód salonu i spa, gdy nie masz miejsca na przyjęcie większej liczby klientów
  • przekonasz się jaki jest sposób na zdobycie nowych klientów, gdy ulotki nie działają
  • będziesz wiedzieć, czy zniżka przyciągnie uwagę do twojej oferty
  • nauczysz się do mówić, by klienci byli lojalni i wracali właśnie do ciebie
  • dowiesz się co odpowiadać na trudne pytania klientek: „czy na pewno ten krem będzie dobry”
  • jak rozdawać próbki kosmetyków, by klientki wracały po zakup
  • dowiesz się, co powiedzieć klientce, która nie chce od razu zapisać się na kolejny zabieg
  • przekonasz się jak radzić sobie z wymówkami klientów typu: „za drogo”, „nie potrzebuję”
  • nauczysz się jak rozmawiać z klientami, by nie być posądzoną o namawianie lub „naciąganie” klienta

Zawartość kursu

BIZNES BEAUTY

  • 1. JAK DOBRZE ZACZĄĆ ROZMOWĘ Z KLIENTEM
    01:40
  • 2. JAK ARGUMENTOWAĆ PROPOZYCJĘ DLA KLIENTA
    02:46
  • 3. KIEDY ZACZĄĆ PROPONOWAĆ KOSMETYKI I ZABIEGI
    02:21
  • 4. CZY KLIENT SAM POWINIEN WYBIERAĆ ZABIEG Z MENU
    01:30
  • 5. CO ZROBIĆ, BY KLIENT OD RAZU ZDECYDOWAŁ SIĘ NA DODATKOWE ZABIEGI
    02:07
  • 6. ILE DAĆ PROPOZYCJI DO WYBORU
    04:52
  • 7. TWOIM CELEM NIE JEST TO, BY KLIENT KUPIŁ
    02:15
  • 8. CO KLIENTA NAJBARDZIEJ INTERESUJE W TWOJEJ PROPOZYCJI
    02:42
  • 9. JAK MÓWIĆ O KORZYŚCIACH WYNIKAJĄCYCH Z TWOJEJ PROPOZYCJI
    02:34
  • 10. KLIENT NIE POTRZEBUJE POMYSŁU NA WYDAWANIE PIENIĘDZY
    01:49
  • 11. DLACZEGO MIMO DOBREJ CENY I OCZYWISTYCH KORZYŚCI NIKT NIE DECYDUJE SIĘ NA ZAKUP
    03:08
  • 12. JAK ZACHĘCIĆ DO INNYCH ZABIEGÓW KLIENTKĘ, KTÓRA PRZYCHODZI TYLKO NA MANICURE
    04:05
  • 13. JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT W SALONIE BEAUTY I SPA
    02:12
  • 14. SKĄD BRAĆ NOWYCH KLIENTÓW
    03:18
  • 15. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ VOUCHERÓW PREZENTOWYCH
    03:08
  • 16. JAK USTALAĆ ZNIŻKI W AKCJI PROMOCYJNEJ
    03:54
  • 17. JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW
    02:52
  • 18. JAK ZAPEWNIĆ KLIENTA O EFEKTYWNOŚCI POLECANYCH ZABIEGÓW
    03:02
  • 19. NAJLEPSZA REAKCJA NA ZDECYDOWANĄ ODMOWĘ
    02:58
  • 20. JAK PORADZIĆ SOBIE Z ODMOWĄ
    01:37
  • 21. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, KTÓRY NIE CHCE OD RAZU ZAPISAĆ SIĘ NA KOLEJNY ZABIEG
    02:40
  • 22. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, BY ON NIE MIAŁ ŻADNEJ WYMÓWKI
    02:38
  • 23. CO ZROBIĆ, BY NIE ZOSTAĆ POSADZONYM O NAMAWIANIE DO ZAKUPU
    02:42
  • 24. CZY ZNIŻKA PRZEKONUJE DO ZAKUPU
    01:23
  • 25. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE W PROPONOWANIU TWOICH KOSMETYKÓW I ZABIEGÓW
    02:03