0(0)

BIZNES BEAUTY

  • Czas trwania 01h 06m

Czego się nauczę?

  • jak odpowiedzieć, gdy klient na twoje propozycje reaguje „zastanowię się”
  • dowiesz się zacząć rozmawiać z klientką o propozycji kolejnych zabiegów i kosmetyków (w trakcie zabiegu, czy już po)
  • jak polecać kolejne zabiegi, gdy masz szeroką ofertę swoich usług
  • dowiesz się ile dać propozycji do wyboru
  • przekonasz się jak łatwo zachęcić klientkę do bardziej zaawansowanych zabiegów, gdy ona przychodzi tylko na manicure lub hennę
  • zdobędziesz pomysł na to, jak podkreślić to, że kolejne zabiegi są konieczne dla twojego klienta
  • jak przekonać klientki do korzystania z opcji dodatkowych, szczególnie, gdy wiesz, że cena nie jest przeszkodą
  • dowiesz się jak zwiększyć przychód salonu i spa, gdy nie masz miejsca na przyjęcie większej liczby klientów
  • przekonasz się jaki jest sposób na zdobycie nowych klientów, gdy ulotki nie działają
  • będziesz wiedzieć, czy zniżka przyciągnie uwagę do twojej oferty
  • nauczysz się do mówić, by klienci byli lojalni i wracali właśnie do ciebie
  • dowiesz się co odpowiadać na trudne pytania klientek: „czy na pewno ten krem będzie dobry”
  • jak rozdawać próbki kosmetyków, by klientki wracały po zakup
  • dowiesz się, co powiedzieć klientce, która nie chce od razu zapisać się na kolejny zabieg
  • przekonasz się jak radzić sobie z wymówkami klientów typu: „za drogo”, „nie potrzebuję”
  • nauczysz się jak rozmawiać z klientami, by nie być posądzoną o namawianie lub „naciąganie” klienta

Tematy tego kursu

25 Lekcji 01h 06m

BIZNES BEAUTY

1. JAK DOBRZE ZACZĄĆ ROZMOWĘ Z KLIENTEM00:01:39
2. JAK ARGUMENTOWAĆ PROPOZYCJĘ DLA KLIENTA00:02:46
3. KIEDY ZACZĄĆ PROPONOWAĆ KOSMETYKI I ZABIEGI00:02:21
4. CZY KLIENT SAM POWINIEN WYBIERAĆ ZABIEG Z MENU00:01:39
5. CO ZROBIĆ, BY KLIENT OD RAZU ZDECYDOWAŁ SIĘ NA DODATKOWE ZABIEGI00:02:06
6. ILE DAĆ PROPOZYCJI DO WYBORU00:04:54
7. TWOIM CELEM NIE JEST TO, BY KLIENT KUPIŁ00:02:14
8. CO KLIENTA NAJBARDZIEJ INTERESUJE W TWOJEJ PROPOZYCJI00:02:42
9. JAK MÓWIĆ O KORZYŚCIACH WYNIKAJĄCYCH Z TWOJEJ PROPOZYCJI00:02:34
10. KLIENT NIE POTRZEBUJE POMYSŁU NA WYDAWANIE PIENIĘDZY00:01:49
11. DLACZEGO MIMO DOBREJ CENY I OCZYWISTYCH KORZYŚCI NIKT NIE DECYDUJE SIĘ NA ZAKUP00:03:08
12. JAK ZACHĘCIĆ DO INNYCH ZABIEGÓW KLIENTKĘ, KTÓRA PRZYCHODZI TYLKO NA MANICURE00:04:05
13. JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT W SALONIE BEAUTY I SPA00:02:11
14. SKĄD BRAĆ NOWYCH KLIENTÓW00:03:17
15. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ VOUCHERÓW PREZENTOWYCH00:03:07
16. JAK USTALAĆ ZNIŻKI W AKCJI PROMOCYJNEJ00:03:53
17. JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW00:02:52
18. JAK ZAPEWNIĆ KLIENTA O EFEKTYWNOŚCI POLECANYCH ZABIEGÓW00:03:02
19. NAJLEPSZA REAKCJA NA ZDECYDOWANĄ ODMOWĘ00:02:57
20. JAK PORADZIĆ SOBIE Z ODMOWĄ00:01:37
21. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, KTÓRY NIE CHCE OD RAZU ZAPISAĆ SIĘ NA KOLEJNY ZABIEG00:02:44
22. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, BY ON NIE MIAŁ ŻADNEJ WYMÓWKI00:02:38
23. CO ZROBIĆ, BY NIE ZOSTAĆ POSADZONYM O NAMAWIANIE DO ZAKUPU00:02:42
24. CZY ZNIŻKA PRZEKONUJE DO ZAKUPU00:01:23
25. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE W PROPONOWANIU TWOICH KOSMETYKÓW I ZABIEGÓW00:02:02
110