0(0)

BEAUTY EKSPERT – kurs z książką

Opis

Kurs dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, klinikach medycyny estetycznej, by każda klientka zapisywała się na kolejny zabieg i kupowała kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Kurs dla managerów odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonów do uczenia sprzedaży i utrzymywania pozytywnej motywacji do zwiększania obrotu.

Jeżeli chcesz rozwiązać jeden z poniższych problemów kiedy twoi pracownicy lub ty:

  • czujesz się jak sprzedawca, gdy po zabiegu proponujesz klientce kosmetyki do pielęgnacji domowej
  • masz wyrzuty sumienia, bo wydaje ci się, że naciągasz klientki na niepotrzebne droższe zabiegi
  • boisz się proponować kolejne zabiegi i kosmetyki, by nie pomyślały źle o tobie
  • często nie wiesz jak w ogóle zacząć rozmowę o kolejnych wizytach i kosmetykach
  • obawiasz się, że klientki do ciebie więcej nie wrócą, gdy będziesz naciskać na sprzedaż
  • boisz się odmowy klientki i nie wiesz co powiedzieć, gdy ona mówi: „ja jeszcze mam swój krem”, „zapiszę się sama, gdy będę znała swój grafik”, „za drogo”, „czy może pani polecić coś tańszego z drogerii”, „boję się, że krem będzie mnie uczulał”, itd.
  • myślenie o konieczności sprzedawania całkowicie cię blokuje
  • wiesz, że nie umiesz sprzedawać, choć bardzo tego chcesz
  • twoje próby proponowania kosmetyków i zabiegów niestety nie dają rezultatów, bo klientki zawsze znajdą jakąś wymówkę
  • czasem wolisz poczekać, aż klientka sama zacznie pytać o coś dodatkowego, bo nie chcesz znowu słyszeć: „dziękuję, może następnym razem”
  • jako manager zespołu nie masz pojęcia jak i czego uczyć swój zespół, bo twoje proszenie i tłumaczenia nie działaj

To kurs wideo, który:

– obejmuje cały program realizowany przeze mnie na szkoleniach dedykowanych w ośrodkach beauty (cena 1 dnia to 4000 PLN netto)

– jest podzielony na 38 krótkich części, dzięki temu można korzystać z niego po jednej lekcji lub w całości

– nadaje się do pracy samodzielnej i pracy zespołowej

– zapewnia konkretne umiejętności dzięki zadanym ćwiczeniom po każdej lekcji

– zawiera drukowany podręcznik oraz materiał wideo dostępny od razu online

Zobacz jak wygląda książka:

Czego się nauczę?

  • Przełamiesz strach przed proponowaniem droższych zabiegów i kosmetyków
  • Poznasz proste triki i kluczowe słowa, które zwiększą autorytet kosmetologa w oczach twoich klientek
  • Nauczysz się konkretnej procedury rozmowy z klientką podczas zabiegu, by ona nie miała wymówek typu: „jeszcze mam swój krem” lub „nie mam przy sobie grafiku”
  • KURS DRUKOWANYM PODRĘCZNIKIEM I LEKCJAMI WIDEO ONLINE
  • książkę otrzymasz kurierem a dostęp do kursu jest od razu po opłacie

Tematy tego kursu

38 Lekcji 01h 56m

MODUŁ I: MOTYWACJA. CZYLI DLACZEGO WARTO POLECAĆ ZABIEGI I KOSMETYKI

I. MOTYWACJA1:06
I.1. CO JEST TWOIM CELEM1:36
I. 2 POSTARASZ SIĘ, CZY BĘDZIESZ ROBIĆ ZAWSZE?1:36
I. 3 INFORMOWANIE TO NIE SPRZEDAWANIE2:36
I. 4. CO JEST TWOJĄ NORMĄ1:47
I.5. SKUPIAJ SIĘ NA WŁAŚCIWYCH KLIENTACH2:10
I.6. MÓW KLIENTCE CO JEST WAŻNE1:24
I.7. AKCEPTUJ ODMOWĘ KLIENTKI1:42
I.8. POZYTYWNE NASTAWIENIE SIĘ OPŁACA3:52
I.9. INTENCJA TWOJĄ TARCZĄ3:33

II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI

III. SCHEMAT SPRZEDAŻY W GABINECIE

547 

Docelowi odbiorcy

  • kosmetolodzy i specjaliści, którzy polecają kuracje zabiegowe i pielęgnację domową
  • managerowie i właściciele klinik urody, którzy motywują i uczą zespół sprzedaży