BEAUTY EKSPERT – EDYCJA ONLINE LIVE
O kursie
1. MOTYWACJA DO SPRZEDAŻY + ROZUMIENIE PSYCHOLOGII PODEJMOWANIA DECYZJI PRZEZ KLIENTÓW
Jak przełamać strach przed polecaniem droższych rozwiązań, by nie być posądzonym o naciąganie.
2. REAKCJA NA ODMOWĘ KLIENTKI I WYMÓWKI
W jaki sposób zareagować, gdy chcesz (w dobrej wierze) coś polecić, ale klientka powie „nie, dziękuję”). A jak zareagować na „trudną klientkę”, która zarzuca złe intencje.
A co w przypadku, gdy klientka nie chce kupić polecanych przez Ciebie kosmetyków do pielęgnacji domowej, tak by mieć szansę na sprzedaż następnym razem.
Oraz jak zareagować, gdy klientka nie chce od razu zapisać się na kolejny zabieg, bo „nie ma przy sobie grafiku”.
A ponadto: jak przywiązać klientkę do salonu, chociaż ona nie chce kupić od razu całej serii zabiegów.
3. INFORMOWANIE O PROMOCJI
Dlaczego każda klientka powinna wiedzieć, co jest w promocji oraz jak to powiedzieć, by nie było tak jak w drogerii, że klienci często reagują mówiąc „nie, dziękuję”.
Poznasz skuteczny schemat oparty o 3 kluczowe pytania.
4. PREZENTACJA OFERTY
W jaki sposób mówić o ofercie salonu, by klientka wybrała droższą ofertę. Jakie korzyści mają znaczenie, oraz które powiedzieć koniecznie w pierwszej kolejności.
5. SŁOWA KLUCZOWE
Które słowa działają odwrotnie niż zamierzasz? Np: proponuję, polecam, czy byłaby Pani zainteresowana? Na kiedy Panią zapisać? Którą opcję Pani wybiera? Ten krem jest bardzo wydajny? Ten zabieg dobrze by było powtórzyć za około 2 tygodnie. A do domu polecam dodatkowo ten krem. Jak wygląda Pani pielęgnacja domowa? Kosmetyki są do podtrzymania efektów zabiegowych.
6. ZADAWANIE PYTAŃ
Jakie pytania zadać w konsultacji, by klientka sama sobie uzmysłowiła, że potrzebuje profesjonalnej porady co do zabiegów i kosmetyków.
Jakie pytania zadać, by z odpowiedzi klientki wyciągnąć argumenty do zakupu.
7. BUDOWANIE PLANU PIELĘGNACJI
Jak zaplanować całą pielęgnację gabinetową już na pierwszej wizycie. Wszystko po to, by łatwiej było Ci sprzedać nie tylko jedną serię zabiegową.
Technika bardzo przydatna dla salonów, które sprzedają zabiegi modelowania sylwetki i klientki niestety nie przychodzą na zabiegi przypominające.
Zawartość kursu
BEAUTY EKSPERT LIVE
BEAUTY EKSPERT – spotkanie 1
04:04:11BEAUTY EKSPERT – spotkanie 2
03:58:16