Ankietowy Ekspert  – jak dzięki ankietom zdobyć nowych klientów, zwiększyć sprzedaż zabiegów i wzmocnić lojalność klientów.

Uncategorized
Lista życzeń Udostępnij
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Ankietowy Ekspert  – jak dzięki ankietom zdobyć nowych klientów, zwiększyć sprzedaż zabiegów i wzmocnić lojalność klientów.

kurs online z szablonami

INTENSYWNY KURS WIDEO DLA WŁAŚCICIELI SALONÓW I KLINIK MED&BEAUTY

Nauczysz się tworzyć:

ANKIETĘ DLA NOWYCH KLIENTÓW

by się dowiedzieć, dlaczego klienci wybrali właśnie Twoją ofertę, a później wykorzystać konkretne słowa do kolejnych reklam Twoich usług

ANKIETĘ JAKOŚCI USŁUG

by zachęcić klientów do polecania Twoich usług oraz za wczasu sprawdzić, co może być powodem tego, że nie wracają do Ciebie na kolejne wizyty

ANKIETĘ POTRZEB KLIENTÓW

by zdobyć nowych klientów i jednocześnie sprawdzić zainteresowanie klientów nowymi zabiegami

Po zastosowaniu wiedzy z kursu:

1️⃣ Stworzysz ankietę dla nowych klientów i dzięki temu wyróżnisz się obsługą od konkurencji (w kursie jest sprytna podpowiedź, co zrobić, by klient powiedział wow i będzie Cię kosztować maksymalnie 3 złote)

2️⃣ Będziesz robić lepsze reklamy, bo dowiesz się, co tak naprawdę przyciąga do Ciebie klientów (tego dowiesz się z ankiety dla nowego klienta)

3️⃣ Twoi klienci będą chętniej Cię polecać znajomym, bo ankieta jakości obsługi im to zasugeruje

4️⃣ Twoi klienci zainteresują się zabiegami, o których być może zapomnieli, bo ciągle przychodzą do Ciebie po ten sam zabieg (dzięki ankiecie będą bardziej się zastanawiać nad swoimi potrzebami)

5️⃣ Dowiesz się, co przeszkadza Twoim klientom – może to jest mała rzecz, którą łatwo poprawić i przez to zatrzymać klienta na dłużej

6️⃣ Będziesz mieć nowy sposób na zdobywanie klientów z internetu – kupon za wypełnienie ankiety jest postrzegany jako coś bardziej wartościowego niż zniżka dla wszystkich

7️⃣ Poprawisz procedurę obsługi klienta – w kursie są gotowe zwroty, których należy użyć prosząc klienta o wypełnienie ankiety lub co wpisać w smsie

czytaj więcej

Czego się nauczę?

  • jak stworzyć ANKIETĘ DLA NOWYCH KLIENTÓW - by się dowiedzieć, dlaczego klienci wybrali właśnie Twoją ofertę, a później wykorzystać konkretne słowa do kolejnych reklam Twoich usług
  • jak stworzyć ANKIETĘ JAKOŚCI USŁUG - by zachęcić klientów do polecania Twoich usług oraz za wczasu sprawdzić, co może być powodem tego, że nie wracają do Ciebie na kolejne wizyty
  • jak stworzyć ANKIETĘ POTRZEB KLIENTÓW -by zdobyć nowych klientów i jednocześnie sprawdzić zainteresowanie klientów nowymi zabiegami

Zawartość kursu

ZACZNIJ TU

  • CO JEST NAJWAŻNIEJSZE W KURSIE
    02:52
  • JAK PRACOWAĆ Z KURSEM
    02:00
  • DO POBRANIA

01. DLACZEGO WARTO ROBIĆ ANKIETY

02. ANKIETA DLA NOWEGO KLIENTA

03. ANKIETA JAKOŚCI USŁUG

04. ANKIETA POTRZEB KLIENTÓW

05. PLAN ANKIETOWANIA

06. JAK ZWIĘKSZYĆ WYPEŁNIALNOŚĆ ANKIET

07. BONUS