Kurs: WIRTUALNY SALON – JAK KONSULTOWAĆ ONLINE

by:

  • zwiększyć sprzedaż kosmetyków profesjonalnych
  • nauczyć prowadzenia FB i IG oraz ustawień reklamy
  • zwiększyć twój autorytet jako specjalisty np. kosmetologa
  • łatwiej było ich zachęcić do wizyty w salonie po powrocie do pracy
  • ułatwić sobie później sprzedaż droższych zabiegów 
  • nauczyć się proponować kosmetyki nawet, gdy wcześniej Ci to nie wychodziło lub nie miałaś czasu

Kurs dla właścicielek salonów oraz dla specjalistów, którzy chcą wykorzystać przestój w pracy na wzmocnienie zaufania stałych klientek i i zdobycie nowych. 

 

Nauczę Cię:
📌 Jak skontaktować się z twoimi klientkami – co powiedzieć przez telefon by zachęcić do konsultacji online [konkretny schemat sprzedaży]

📌 Jak zdobyć nowych klientów na konsultacje online [ustawienia reklamy]

📌 Jak prowadzić FB i IG, by zachęcać klientów do zapisania się na konsultację online [treści postów]

📌 Jak przeprowadzić swój pierwszy live na FB i IG [techniczne rozwiązania]

📌 Jak uruchomić automatyczny kalendarz zapisów na konsultację [techniczne rozwiązania]

📌 Jak przeprowadzić konsultację online – telefon/komputer – wymagania [techniczne podpowiedzi]

📌 Jak przygotować się do konsultacji online [techniki sprzedaży]

📌 Jak rozmawiać z klientką, by ona chciała kupić od ciebie kosmetyki [techniki sprzedaży]

📌 Marketingowe techniki do przyśpieszania decyzji klientek

Plan kursu:

SPOTKANIE 1:

  1. Zapraszanie na konsultację

– co powiedzieć, by nie brzmieć nachalnie

– jak zachęcić klientki nawet takie, które wcześniej nie kupowały kosmetyków

  1. Treści na FB i IG budujące zaufanie do specjalisty

– o czym pisać by klientki same chciały się zapisać na konsultację

– konkretny plan działania na cały miesiąc

– jak zaplanować, zrobić live by przyciągnąć uwagę klientów (techniczne podpowiedzi i techniki sprzedaży)

 

SPOTKANIE 2:

  1. Ustawienie reklamy na konsultację

– uruchomienie kalendarza zapisów

– zapisy na konsultacje płatne i bezpłatne

– prostsza droga: post z linkiem + promowanie w Menadżerze Reklam

– zaawansowana: post z kontaktem do Messengera + podłączenie BOTA!

 

SPOTKANIE 3:

  1. Konsultacja online

– techniczne podpowiedzi (w jaki sposób połączyć się z klientką)

– schemat sprzedaży – konkretne pytania, sposób prezentacji kosmetyków, reakcja na odmowę klientki

– techniki marketingowe przyśpieszające decyzję klientki

– follow up – czyli druga szansa klientki lub kontynuacja współpracy

Program Kursu

KURS WIRTUALNY SALON
1. WIRTUALNY SALON (30.04.2020) 02:00:00
2. WIRTUALNY SALON (6.05.2020) 02:00:00
3. WIRTUALNY SALON (7.05.2020) 02:00:00
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 290,00 
  • LICZBA LEKCJI3
  • 6 godzin
56 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X