Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
TRUDNY KLIENT W SALONIE BEAUTY – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 166

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

Jak radzić sobie z klientami, którzy:

  • korzystają jedynie z zabiegów promocyjnych -> jak więc ich przekonać do korzystania z tych pełnopłatnych?
  • spóźniają się/nie przychodzą/odwołują w ostatniej chwili, a tym samym dezorganizują pracę
  • mają trudny charakter, tzn. pouczają (mówią jak wykonać zabieg, czy jakie ma być stężenie kwasu), są nadmiernie konserwatywne (nie słuchają wskazówek specjalisty, bo od 20 lat uwielbiają swój krem za 5 PLN), są skryte – nic nie mówią i nie wiadomo, czy są zadowolone, czy nie
  • nie mają wyraźnej potrzeby – wizyty w profesjonalnym salonie nie traktują poważnie – tzn. przychodzą „coś” zrobić, ale nie widzą konieczności systematycznej współpracy ze specjalistą
  • mają wygórowane oczekiwania tzn. składają reklamację, gdy zmarszczki nie znikają po jedynym zabiegu za 150 PLN.

 

Dlaczego to ważne?

Trudne sytuacje w salonie powodują zdenerwowanie i zniechęcenie do efektywnej pracy z innymi klientami.

Dopóki nie opracujesz systemu/sposobu na najczęściej pojawiające się trudne sytuacje będziesz się niepotrzebnie stresować i prawdopodobnie pogarszać sprawę

Trudne sytuacje i „dziwni” klienci będą zawsze się zdarzać, jak długo będziesz pracować w usługach i nie unikniesz ich poprzez nadzieję, że już nigdy się nie wydarzą.

Więc jeżeli:

– chcesz nauczyć się w jaki sposób rozwiązywać trudne sytuacje, by jak najszybciej doprowadzić do załagodzenia konfliktu
– masz już dość tego, że coraz częściej zdarzają ci się roszczeniowi klienci
– chcesz, by twój zespół nie demotywował się takimi przykrymi sytuacjami

Szkolenia z Martą Fiłoń, to zawsze:
– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)

Zobacz fragment:

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
TRUDNY KLIENT W SALONIE BEAUTY 02:02:00
Jak radzić sobie z klientami roszczeniowymi, spóźniającymi się, wymuszającymi zniżki, nie dającymi się przekonać do lepszych zabiegów i pielęgnacji profesjonalnej
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 2 godzin, 2 minut
94 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X