Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 166

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA

Zobacz fragment szkolenia:

JAK ZAANGAŻOWAĆ RECEPCJĘ WE WSPARCIE SPRZEDAŻY?

Wiesz, że dobra obsługa recepcji to podstawa w prowadzeniu biznesu beauty i spa.

Dopiero, gdy jest porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista, co do wspólnego celu, to masz szansę na zapełnienie grafiku kolejnymi wizytami i dobrą sprzedaż.

JAKIE PROCEDURY USTALIĆ DLA RECEPCJI?

Nawet sposób odbierania telefonu ma znaczenie, a tu nie chodzi o miły głos i „uśmiech” przez telefon. Chodzi o eliminowanie ilości nieefektywnych rozmów telefonicznych, których rezulatem powinna być rezerwacja terminu, a kończą się „to ja się jeszcze zastanowię” .

JAKIE SĄ KONIECZNE CZYNNOŚCI DLA RECEPCJI?

To nie tylko odbieranie telefonów i witanie klientów uśmiechem. To twoje centrum dowodzenia, które ma być czujne i jako pierwsze dawać ci sygnały do podejmowania działań: marketingowych, czy sprzedażowych.

Poznaj schematy i procedury dla recepcji salonu beauty i spa – jako wsparcia całego biznesu.

A jeżeli nie masz odrębnego stanowiska recepcjonisty – koniecznie wprowadź je dla siebie i/lub całego zespołu.

Zapisz się na szkolenie online: „RECEPCJA – TWOJE CENTRUM DOWODZENIA”

POZNASZ:

– Dokładne stwierdzenia, które podpowiedzą ci nie tylko CO robić, ale JAKIE czynności powinny się znaleźć w obowiązkach recepcji

– Kluczowy czynnik zapewniający doskonałe porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista

– Przykłady narzędzi marketingowych i sprzedażowych do zastosowania w pozyskiwaniu klientów korzystających z usług beauty

– Przykłady i dokładne instrukcje, które możesz wykorzystać w swoim salonie i spa – do uczenia pracowników, jaki i do własnej pracy

 

KURS ZAWIERA: 1 SZKOLENIE WIDEO, PREZENTACJĘ (PDF) DO POBRANIA, AUDIO DO POBRANIA

Wideo jest zapisem szkolenia (webinaru), które odbyło się na żywo. 

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
RECEPCJA TWOJE CENTRUM DOWODZENIA 01:50:00
Jak angażować recepcję we wsparcie sprzedaży?
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 1 godzina, 50 minut
99 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X