Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
OFERTA NIE DO ODRZUCENIA – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 166

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

Poznaj mechanizmy psychologiczne, które sprawią, że twoja oferta, będzie wydawała się być bardziej atrakcyjna dla twoich klientów, sprawiała wrażenie, że jest więcej niż warta swojej ceny, okazją dla twojego klienta

Poznaj mechanizmy psychologiczne, które sprawią, że twoja oferta, będzie: 

– wydawała się być bardziej atrakcyjna dla twoich klientów 

– sprawiała wrażenie, że jest warta swojej ceny

– okazją dla twojego klienta

 

Poznasz:

– jakie niewielkie i nieskomplikowane zmiany wprowadzić w treści przekazywanych przez ciebie komunikatów, które sprawią, że to co mówisz/piszesz do klienta staje się bardziej przekonujące

– mechanizmy działania procesów psychologicznych, które pozwalają wpływać na innych i zmieniać ich zachowania i postawy w taki sposób, by obie strony mogły odnieść korzyści

– zjawiska psychologiczne leżące u podstaw strategii wpływu społecznego

– często popełniane błędy, które sprawiają, że twoje komunikaty przynoszą odwrotny skutek

 

Znajdziesz odpowiedź na pytania:

– czy warto klientom dawać gratisy – a kiedy one przynoszą odwrotny skutek?

– kiedy prezent wyzwala u klienta „chęć odwdzięczenia się”?

– jakie zmiany wprowadzić do twojego menu i dlaczego potrzebujesz oferty VIP?

– jak prostym zabiegiem zwiększyć sprzedaż pakietów np. zabieg + peeling, zabieg + manicure?

– jak zwiększyć skuteczność swojego przekazu, np. przy prośbie kontatku klienta na wypadek konieczności odwołania wizyty lub wybrania terminu kolejnej wizyty?

– które pytania bardziej „przemawiają” do klienta i zmieniają jego postawę do stosowania profesjonalnych kosmetyków?

– jak zwiększyć zaangażowanie twoich klientów i wzmocnić ich lojalność?

– od której oferty zacząć swoją propozycję – od tańszej czy droższej?

– bardziej zachwalać produkt/zabieg, czy zacząć od tego czego ta usługa nie jest w stanie zapewnić klientowi?

– jak przekazywać opinie innych klientów, by nie wyglądało na chwalenie się?

– jak zmieniać postawy klientów, co do właściwej pielęgnacji – czy mówić o tym jak powinna ona wyglądać prawidłowo, czy zacząć od wskazywania błędów?

– jak zwiększyć swoją wiarygodność w oczach klienta i sprawić, że będzie on bardziej wierzył w twoje słowa?

 

Zobacz fragment:

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
OFERTA NIE DO ODRZUCENIA 01:49:00
O psychologii promocji
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 1 godzina, 49 minut
48 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X