Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
OBIEKCJE I WYMÓWKI KLIENTÓW SALONU BEAUTY – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 166

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

Na szkoleniu dowiesz się:

jak poradzić sobie z wymówkami klientek

– jak przełamać zniechęcenie do pracy (twoje lub twojego zespołu) przez powtarzające się obiekcje klientek

– jak dalej pracować z klientką, która nie jest przekonana do twoje dodatkowej propozycji (odpuścić, czy nalegać na skorzystanie – czy to nie będzie narzucanie się?)

– czy warto i jak przekonywać klientkę, że nie ma racji?

– jak uprzedzić wymówki klientów a przez to zwiększyć przychylność klientek do twojej propozycji

– jak przygotować się do typowych wymówek klientek i utrzymać dobrą motywację do pracy

Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.

Jeżeli chcesz, zmniejszyć liczbę klientów, którzy mówią: „zastanowię się”, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.

Zakres szkolenia:

  1. Dlaczego klientki mają wymówki? Psychologiczne podstawy obrony klientów przed niechcianymi zakupami
  2. Konieczne informacje do dostarczenia klientkom, by zniwelować obiekcje.
  3. Skuteczny schemat zapobiegania obiekcjom oparty o prawidłową konsultację.
  4. Przyjmowanie i radzenie sobie z obiekcjami klientek, by nie załamywać swojej pozytywnej energii do pracy.

Szkolenie jest dla ciebie, jeżeli zastanawiasz się:

  • jak przekonać klientki, które są ciągle na „nie” (i jest szansa na to, by zmieniły zdanie)
  • jak radzić sobie z wymówkami klientów typu: „ja sama zadzwonię..”
  • jak rozmawiać z klientkami, które muszą odmówić kolejnej propozycji, tak by nie poczuły się źle i wciąż wracały do ciebie na zabiegi
  • jak proponować zabiegi i kosmetyki osobom, które „na pewno odmówią”
  • jaką zachęcić klientki, które wcześniej nie były zainteresowane innymi propozycjami (np. kosmetykami, zabiegami)

Jak zawsze:

– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa

– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)

 

Zobacz fragment:

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
OBIEKCJE I WYMÓWKI KLIENTÓW SALONU BEAUTY 01:42:00
Jak sobie z nimi radzić i jak zapobiegać ich wystąpieniu
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 1 godzina, 42 minut
93 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X