Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
MÓJ SALON NOWA JAKOŚĆ – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 117

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

3 szkolenia, które zaopatrzą Cię w wiedzę, by podnieść jakość, wprowadzić nowe procedury i zmienić na lepsze schematy pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży.

  • SPRZEDAŻ I RECEPCJA

    – procedura zwiększania sprzedaży dla specjalisty i dla recepcji
    – prosty sposób na przełamanie obawy przed proponowaniem zabiegów i kosmetyków
    – proponowanie droższych zabiegów
    – zwiększanie kwot rachunków klientów
    – sposób sprzedaży serii zabiegów poprzez budowanie autorytetu specjalisty
    – jedna ważna zasada przy zachęcaniu do zapisania na się na wizytę
    – jak zachęcać do zapisania się na kolejną wizytę

    długość: 48 minut

  • MARKETING

    – jak zbudować plan działań marketingowych dla salonu beauty
    – najważniejsze techniki marketingowe do zdobywania klienta i zwiększania sprzedaży
    * przyjaciel
    * współpraca
    * specjalista
    * jednorazowe zaproszenie
    * program lojalnościowy
    * bony podarunkowe

    długość: 66 minut

  • OBSŁUGA KLIENTÓW

    – jak wyróżnić się poprzez obsługę w salonie tak, by klienci zauważyli różnicę i wracali właśnie do Ciebie
    – szybka technika, która uwolni Cię od obawy przed roszczeniami klientów
    – 4 rodzaje klientów i obsługa spełniająca ich oczekiwania
    – sprawdzona formuła na przyjęcie reklamacji klienta
    – najprostsze sposoby w radzeniu sobie z trudnymi klientami
    – 3 sekundowa technika do zapobiegania obiekcjom i wymówkom klientów
    – jak ułożyć proces obsługi klienta, by pomagać ludziom w rozwiązywaniu ich problemów i jednocześnie na tym zarabiać

    długość: 66 minut

Szkolenia dla managerów i właścicieli salonów beauty, którzy:
– chcą zwiększyć efektywność swojego biznesu
– doszli do pewnego punktu rozwoju i nie widzą dalszych możliwości zwiększenia zysku
– potrzebują konkretnych wytycznych a nie tylko inspiracji biznesowych
– są gotowi do wprowadzenia zmian w swoich procedurach sprzedażowych i działaniach marketingowych

 

TEN KURS JEST DOSTĘPNY W PAKIECIE MEGA I GIGA PAKA >>SPRAWDŹ, BY KUPIĆ TANIEJ<<

 

 

Program Kursu

MÓJ SALON NOWA JAKOŚĆ
MÓJ SALON – OBSŁUGA KLIENTÓW 01:06:00
MÓJ SALON – MARKETING 01:06:00
MÓJ SALON – SPRZEDAŻ I RECEPCJA 00:48:00
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 147,00 
  • LICZBA LEKCJI3
  • 3 godzin
38 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X