Mistrz recepcji czyli jak zamienić dzwoniącego w odwiedzającego?

Zobacz fragment (aż 27 minut!):

Na szkoleniu dowiesz się:

  • jak zamienić klientów, którzy „tylko pytają” rezerwacje wizyt
  • słowa – „klucze”, które działają w rozmowie telefonicznej
  • jak przez telefon zachęcać klientki do większych zakupów i rezerwacji wizyt
  • jak przełamać opór przed rozmową telefoniczną z klientką
  • jak rozmawiać z trudnymi klientami przez telefon

 

Dlaczego to ważne?

Czy wiesz ile twoich potencjalnie zainteresowanych klientów, którzy dzwonią do twojego salonu niestety nie umawiają się na wizytę? Przecież wydajesz pieniądze na zdobywanie nowych klientów, którzy powinni być dodatkowo zachęceni przez recepcję.

Czy wiesz ile klientek mogłoby od razu skorzystać z dodatkowych zabiegów, gdyby tylko ktoś im o tym wcześniej umiejętnie powiedział?

Czy wiesz, że niektóre klientki wracałyby do ciebie na kolejne wizyty, gdyby tylko ktoś do nich zadzwonił i miłym głosem przypomniał o swojej ofercie.

Czy wiesz, że dla niektórych osób rozmowa telefoniczna jest tak stresująca, jak publiczne wystąpienie? I dlatego trzeba wspierać swój zespół w przełamywaniu strachu.

 

KURS ZAWIERA: 1 SZKOLENIE WIDEO, PREZENTACJĘ (PDF) DO POBRANIA, AUDIO DO POBRANIA

Wideo jest zapisem szkolenia (webinaru), które odbyło się na żywo. 

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
MISTRZ RECEPCJI 01:53:00
Jak zamienić dzwoniącego w odwiedzającego, czyli co powiedzieć, by klientka nie mogła się doczekać wizyty u ciebie
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 1 godzina, 53 minut
184 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X