Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
JAK UCZYĆ SPRZEDAŻY W SALONIE BEAUTY – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 166

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

Na szkoleniu dowiesz się:

– jak ułożyć plan/strukturę sprzedaży w salonie beauty, czyli kto, co i kiedy powinien powiedzieć do klienta, a co wręczyć

– jak przełamywać opór zespołu przed proponowaniem kolejnych zabiegów i kosmetyków

– jak angażować do wspólnej pracy nad nowymi pomysłami promocyjnymi i sprzedażowymi

– jak budować dobre nawyki pracy twojego zespołu

– jak reagować na niechęć, apatię, wypalenie zawodowe w zespole

 

Dlaczego to ważne?

To, że ty masz wiele powracających klientów, nie znaczy, że każdy twój kosmetolog też tak potrafi rozmawiać z klientkami.

To, że ty świetnie polecasz zabiegi i kosmetyki, nie znaczy, że umiesz przekazać tą wiedzę zespołowi w taki sposób, że będą oni w stanie powtórzyć.

To, że twój zespół nie sprzedaje kosmetyków i nie poleca zabiegów, nie oznacza, że oni są leniwi – najczęstszym powodem jest to, że nie wiedzą jak to robić, by nie narzucać się klientkom.

To, że ty powiesz co mają robić i mówić do klientek, nie oznacza, że to automatycznie wykonają – najpierw musisz im „sprzedać” swoją wizję.

Więc jeżeli:

– chcesz nauczyć się w jaki sposób przekazywać wskazówki do zwiększania efektywności dla twojego zespołu

– masz już dość tego, że za każdym razem musisz przypominać, by twoi pracownicy robili podstawowe czynności (np. zapraszali na kolejną wizytę)

– chcesz, by twój zespół czuł zadowolenie z tego, że klientki decydują się na droższe zabiegi i kosmetyki

Szkolenia z Martą Fiłoń, to zawsze:

– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa

– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)

Zobacz fragment:

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
JAK UCZYĆ SPRZEDAŻY W SALONIE BEAUTY 01:24:00
Jak uczyć zespół sprzedaży i jak go przekonać, żeby nie oceniali cen według własnych standardów i polecali zabiegi i kosmetyki
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 1 godzina, 24 minut
71 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X