Jak przekonać stałych i nowych klientów do droższych zabiegów

Oglądaj fragment:

Na szkoleniu dowiesz się:

  • jak proponować zabiegi „z wyższej półki”
  • co zwiększa szansę na zainteresowanie klientek droższymi zabiegami
  • 5 sposobów na zachęcanie do nowych technologii
  • jak promować zabiegi premium
  • jak rozmawiać ze stałymi klientkami o nowej technologii

 

Dlaczego to ważne?

Wielu managerów już zauważyło, że nie da się zwiększyć zysku salonu bez wprowadzenia do oferty zabiegów premium.

Niestety drogie zabiegi nie sprzedają się „same” -> potrzebujesz zyskać zaufanie klientki.

Niestety nowej technologii nie można promować tak samo jako podstawowych zabiegów i zniżka -30% nie będzie działała na zainteresowanie tymi zabiegami.

 

To szkolenie dla Ciebie jeżeli:

– planujesz kupić nowe urządzenie, by rozszerzyć ofertę o zabiegi premium i chcesz przygotować swoje klientki do nowości

– masz w ofercie zabiegi premium, ale twój zespół nie wie jak je promować

– chcesz przyciągnąć klientki konkurencji na zabiegi, które są dostępne tylko u ciebie

 

KURS ZAWIERA: 1 SZKOLENIE WIDEO, PREZENTACJĘ (PDF) DO POBRANIA, AUDIO DO POBRANIA

Wideo jest zapisem szkolenia (webinaru), które odbyło się na żywo. 

 

Program Kursu

TU OGLĄDAJ SZKOLENIE
JAK SPRZEDAWAĆ ZABIEGI PREMIUM 01:37:00
Jak oferować je stałym klientom i zyskać nowych klientów
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 49,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 1 godzina, 37 minut
88 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X