Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/metaboxes/library/vibe-editor.php on line 3338

Notice: Undefined variable: return in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/vibe-customtypes/includes/errorhandle.php on line 63
CO DZIAŁA NA KLIENTA – EBOOK – Marta Fiłoń
Notice: Undefined index: quiz_passing_score in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-h5p-plugin/vibebp/class.init.php on line 55

Warning: Use of undefined constant WPLMS_API_NAMESPACE - assumed 'WPLMS_API_NAMESPACE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/wplms-mycred-addon/vibebp/includes/class.init.php on line 166

Notice: Undefined index: security in /home/niescior/domains/vod.martafilon.pl/public_html/wp-content/plugins/bp-social-connect/includes/class.init.php on line 50

CO DZIAŁA NA KLIENTA?

BIZNESOWY PORADNIK DLA MANAGERA SALONU BEAUTY

Biznesowy poradnik dla managera salonu beauty

to zestawienie 6 najbardziej efektywnych technik wpływu na podejmowanie decyzji przez klientów. Materiał został opracowany wg schematu R. Cialdiniego i zawiera przykłady do zastosowania w pracy z klientem salonu beauty/spa/klinki medycyny estetycznej. Znajdziesz tu gotowe podpowiedzi: co mówić, co robić i co pokazywać klientce, by ona bardziej uwierzyła, że masz dobre intencje i zależy ci na tym, by ona czuła się i wygląda lepiej dzięki twoim zabiegom i wskazówkom, co do pielęgnacji domowej.

TU POBIERZ FRAGMENT EBOOKA

Po przeczytaniu ebooka, będzie ci łatwiej znaleźć odpowiedź na pytania:

– co zrobić, by mieć więcej klientów

– jak zwiększyć sprzedaż zabiegów i kosmetyków

– jak zachęcić do korzystania z szerokiej oferty zabiegów

– jak proponować zabiegi premium

– jak zachęcać do częstszych wizyt

Opinie osób, które przeczytały ebook:

Ciekawy ebook, ławo się czyta, szczególnie, że mogłam to mieć na telefonie 🙂 Odkrywa niby proste rzeczy, np. daj coś w prezencie klientce, by ją „zmiękczyć”, ale okazuje się, że trzeba wiedzieć jeszcze jak to zrobić, by moje starania nie poszły na marne. Fajnie się czyta z załączonymi filmikami.

Aleksandra, kosmetolog, Warszawa

Konkretnie i na temat o technikach marketingowych, które warto zastosować w salonie. Dzięki temu wiem jak lepiej dotrzeć do klienta, bardziej kompleksowo pomóc w osiąganiu jego celów zdrowotnych i kosmetologicznych. Dziękuję bardzo.

Wiesława, właścicielka salonu urody, Bydgoszcz

 

Materiał jest szczególnie przydatny dla osób, które:

– coś już robiły w kierunku zwiększenia sprzedaży, ale nie było to efektywne

– chcą doprowadzić do perfekcji procedurę obsługi klienta, a przy tym zachęcania do kolejnych wizyt (by było to naturalne i oparte o pomoc klientowi)

– poszukują tematów/materiałów do uczenia sprzedaży swojego zespołu

– chcą uporać się ze swoją niechęcią do jakichkolwiek technik sprzedaży, bo z góry uznają je za sztuczne

– lubią mieć wszystko konkretnie i „na tacy”, by od razu zacząć pracować z podanymi technikami

 

Publikacja w liczbach:

0
efektywnych technik wpływu

0
ćwiczeń

0
gotowych schematów komunikacyjnych

0
stron ebooka z przykładami

 

 


Ebook „Co działa na klienta” to rozszerzenie wiedzy podanej w krótkich lekcjach wideo prowadzonych na żywo co poniedziałek na FB autora.

Oglądaj:

Program Kursu

TU EBOOK
CO DZIAŁA NA KLIENTA – EBOOK 00:30:00
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 57,00 
  • LICZBA LEKCJI1
  • 30 minut
198 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X