Nowoczesna automatyczna komunikacja z klientami przez Messenger, a przez to większe zasięgi postów i więcej klientów w salonie.

Naucz się robić boty!

Zobacz, co będziesz mieć, gdy zastosujesz wiedzę z kursu

 

  • Bot zareaguje na komentarze klientów pod postem na Facebooku i prześle klientom np. link do oferty, ebooka, bon na zabieg. Klienci będą chętniej komentować twoje posty, a przez to za darmo zwiększysz zasięg swojej publikacji
  • Bot prześle bon promocyjny na zabieg klientom, którzy klikną w reklamę na Facebooku i Instagramie. Automatycznie, o każdej porze dnia, bez konieczności podawania emaila
  • Bot przypomni twoim klientom, żeby wykorzystali swój promocyjny bon. Więcej osób skorzysta z promocji bez konieczności przypominania im o tym telefonicznie
  • Wyślesz jedną wiadomość do wszystkich zapisanych osób, np. o tym, że masz ciekawy wpis na Facebooku. Za darmo zwiększysz zasięgi postów, nawet takich, których FB nie pozwala reklamować, np. zdjęcia przed i po.
  • Zaskoczysz klienta wiadomością powitalną przy pierwszym kontakcie z twoim fanpagem – przedstawisz ofertę, zespół i aktualną promocję. Klienci sami będą chcieli zobaczyć co masz w ofercie
  • Bot pozwala na zainstalowanie stałego menu w Messengerze, gdzie umieścisz informację np. o promocji. Klienci w każdej chwili i z zaciekawieniem będą klikać napis „co dziś w promocji”
  • Wygenerujesz link prowadzący do Messengera, który możesz umieścić w różnych miejscach. Klienci z Instagrama będą kontaktować się z tobą na Messengerze, by poznać twoją ofertę
  • Zaskoczysz klienta quizem-zabawą na Messengera. Bardziej zaangażujesz w swoje treści o zabiegach
  • Bot może wysyłać cykliczne wiadomości do twoich klientów. Zorganizujesz wyzwanie dla swoich klientów, a bot będzie codziennie wysyłał im zadanie/poradę, a dzięki temu klienci będę częściej myśleć o tobie

 

 

 

 

Uczestników kursu zapraszam także na zamkniętą grupę na FB, gdzie można zadawać pytania i są materiały uzupełniające.

GRUPA TYLKO DLA UCZESTNIKÓW KURSU TU>>

Aktualizacja kursu w cenie.

Program Kursu

I. INSTALACJA BOTA
I.1. INSTALACJA MANYCHAT 00:02:00
Jak pierwszy raz zainstalować program do botów Manychat.com.
I. 2. O CO CHODZI? 00:06:00
 Jak poruszać się po programie Manychat
I. 3. PISANIE 00:17:00
Jak pierwszy raz zainstalować program do botów. Od teraz każda osoba, która napisze wiadomość do twojego fanpage'a stanie się subskrybentem - trafi do twojej bazy klientów na bocie.
I. 4. WIADOMOŚĆ STOP 00:06:00
Jak zrobić wiadomość "stop"
II. MENU I WIADOMOŚĆ POWITALNA
II. 1. POZDROWIENIE 00:03:00
Jak ustawić pierwszą wiadomość, którą klientka zobaczy, gdy będzie chciała napisać do Ciebie wiadomość na FB - taka mała rzecz, a już pokazuje jak świetnie masz przygotowany marketing
II. 2. MENU I WIADOMOŚĆ POWITALNA – PRZYKŁAD 00:03:00
Jak wygląda wiadomość powitalna do osób, które pierwszy raz napiszą do Ciebie wiadomość (np. przez przycisk "wyślij wiadomość" na Twoim fanpage'u). Zobacz jak będzie wyglądać Twoje menu w Messengerze - coś czego nie mają firmy, które nie korzystają z botów.
II. 3. MENU I WIADOMOŚĆ POWITALNA – SCHEMAT 00:02:00
Jak planować sekwencje wiadomości do menu lub wiadomości powitalnej. Ta wiedza bardzo Ci się przyda to przygotowania wszystkich innych kampanii na bota.
II. 4. WIADOMOŚĆ KONTAKT 00:06:00
Jak stworzyć wiadomość z danymi kontaktowymi do salonu, w tym z linkiem do rezerwacji online, adresem z przekierowaniem do Google Maps.
II. 5. OFERTA – ZABIEGI 00:14:00
Jak stworzyć wiadomość, w której prezentujesz swoją ofertę - HITY - zabiegi na twarz.
II. 6. OFERTA – ZABIEGI 2 00:15:00
Jak stworzyć kolejne wiadomości z ofertą oraz połączyć je z główną wiadomością.
II. 7. PODŁĄCZENIE WIADOMOŚCI POWITALNEJ 00:05:00
Jak podłączyć zrobione moduły (np. "o nas") do wiadomości powitalnej dla klientów, którzy kontaktują się z Tobą pierwszy raz.
II. 8. PODŁĄCZENIE MENU 00:03:00
Jak stworzyć menu w Messengerze i podpiąć do niego przygotowane wiadomości: promocja, hity, o zespole, kontakt
III. BOT ODPOWIADA NA KOMENTARZ POSTA NA FB
III. 1. PODŁĄCZENIE BOTA DO POSTA FB 00:14:00
Jak podłączyć bota do konkretnego posta na FB. Dzięki temu klienci po skomentowaniu jego otrzymają automatycznie na Messeger wskazaną wiadomość, tu: z jakimś pdf'em (ebookiem)
III. 2. JAK ZROBIĆ EBOOKA 00:06:00
Tu nauczysz się: jak zrobić ebook w programie canva.com
III. 3. URL EBOOKA 00:03:00
Skąd wziąć link do własnego ebooka, gdy nie masz strony www lub nie masz dostępu do własnej strony www.
IV. BOT WYSYŁA BON NA ZABIEG
IV. 1. BON ZA KOMENTARZ POSTA FB 00:14:00
Jak podłączyć bota z bonem do postu na FB.
IV. 2. REALIZACJA BONU 00:01:00
Jak ustawić wiadomość wysyłana na słowo-klucz do osób, które realizują bon. To jednocześnie "odhaczy" Ci klientów, którzy zrealizowali bon.
IV. 3. PRZYPOMNIENIE O BONIE 00:15:00
Jak wysłać wiadomość przypominającą tylko do osób, które nie wykorzystały swojego bonu.
IV. 4. LINK DO BONU 00:05:00
Jak utworzyć adres URL, który umieszczony na twojej WWW albo na Instagramie będzie wysyłał bon na zabieg na Messengera
IV. 5. BON ZA ZESKANOWANIE KODU 00:05:00
Jak stworzyć kod do skanowania, który umożliwi rozdawanie bonu na zabieg także twoim klientom w salonie.
V. QUIZ DLA KLIENTÓW
V. 1. JAK ZROBIĆ QUIZ 00:10:00
Jak zrobić quiz dla klientów wraz z nagrodą (bonem na zabieg)
V. 2. SZABLON QUIZU 00:03:00
Możesz zainstalować quiz, który ja przygotowałam.
V. 3. UDOSTĘPNIANIE QUIZU 00:04:00
Jakimi "kanałami" przekazać quiz klientom
VI. WIADOMOŚCI CYKLICZNE
VI. 1. PORADNIK DEMAKIJAŻ 00:12:00
Przygotuj cykl wiadomości edukacyjnych klientki
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 390,00 
  • LICZBA LEKCJI24
  • 2 godzin, 54 minut
53 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X