Biznes Beauty
praktyczny poradnik dla salonów urody i spa
25 krótkich lekcji odpowiadających na najbardziej nurtujące pytania osób pracujących w branży beauty, jako specjaliści, terapeuci, managerowie.
Jeżeli zdarzają ci się takie sytuacje:
- klient na twoje propozycje reaguje „zastanowię się”
- nie wiesz kiedy zacząć rozmawiać z klientką o propozycji kolejnych zabiegów i kosmetyków (w trakcie zabiegu, czy już po)
- klient nie decyduje się na kolejne zabiegi mimo tego, że masz szeroką ofertę swoich usług
- nie wiesz ile dać propozycji do wyboru
- jak zachęcić klientkę do bardziej zaawansowanych zabiegów, gdy ona przychodzi tylko na manicure lub hennę
- znasz dokładnie swój produkt, opowiadasz o jego zaletach a klientka i tak się nie decyduje na zakup
- już nie masz pomysłu jak podkreślić to, że kolejne zabiegi są konieczne dla twojego klienta
- klienta stać na dodatkowe zabiegi a mimo tego nie korzysta z twojej oferty
- chciałbyś zwiększyć przychód salonu i spa, ale nie masz miejsca na przyjęcie większej liczby klientów
- potrzebujesz nowych klientów, a ulotki nie działają
- zastanawiasz się czy zniżka przyciągnie uwagę do twojej oferty
- chciałbyś by klienci byli lojalni i wracali właśnie do ciebie
- masz dylemat co odpowiedzieć klientce na pytanie: „czy na pewno ten krem będzie dobry”
- rozdajesz próbki kosmetyków, ale klientki nie wracają po zakup
- nie wiesz co powiedzieć klientce, która nie chce od razu zapisać się na kolejny zabieg
- nie radzisz sobie z wymówkami klientów typu: „za drogo”, „nie potrzebuję”
- nie chcesz być posądzony o namawianie lub „naciąganie” klienta
TEN KURS JEST DOSTĘPNY W PAKIECIE MEGA I GIGA PAKA >>SPRAWDŹ, BY KUPIĆ TANIEJ<<
TEN KURS JEST DOSTĘPNY W PAKIECIE MEGA I GIGA PAKA >>SPRAWDŹ, BY KUPIĆ TANIEJ<<
Program Kursu
25 LEKCJI: | |||
1. JAK DOBRZE ZACZĄĆ ROZMOWĘ Z KLIENTEM | 00:01:39 | ||
2. JAK ARGUMENTOWAĆ PROPOZYCJĘ DLA KLIENTA | 00:02:46 | ||
3. KIEDY ZACZĄĆ PROPONOWAĆ KOSMETYKI I ZABIEGI | 00:02:21 | ||
4. CZY KLIENT SAM POWINIEN WYBIERAĆ ZABIEG Z MENU | 00:01:39 | ||
5. CO ZROBIĆ, BY KLIENT OD RAZU ZDECYDOWAŁ SIĘ NA DODATKOWE ZABIEGI | 00:02:06 | ||
6. ILE DAĆ PROPOZYCJI DO WYBORU | 00:04:52 | ||
7. TWOIM CELEM NIE JEST TO, BY KLIENT KUPIŁ | 00:02:14 | ||
8. CO KLIENTA NAJBARDZIEJ INTERESUJE W TWOJEJ PROPOZYCJI | 00:02:42 | ||
9. JAK MÓWIĆ O KORZYŚCIACH WYNIKAJĄCYCH Z TWOJEJ PROPOZYCJI | 00:02:34 | ||
10. KLIENT NIE POTRZEBUJE POMYSŁU NA WYDAWANIE PIENIĘDZY | 00:01:49 | ||
11. DLACZEGO MIMO DOBREJ CENY I OCZYWISTYCH KORZYŚCI NIKT NIE DECYDUJE SIĘ NA ZAKUP | 00:03:08 | ||
12. JAK ZACHĘCIĆ DO INNYCH ZABIEGÓW KLIENTKĘ, KTÓRA PRZYCHODZI TYLKO NA MANICURE | 00:04:05 | ||
13. JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT W SALONIE BEAUTY I SPA | 00:02:11 | ||
14. SKĄD BRAĆ NOWYCH KLIENTÓW | 00:03:17 | ||
15. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ VOUCHERÓW PREZENTOWYCH | 00:03:07 | ||
16. JAK USTALAĆ ZNIŻKI W AKCJI PROMOCYJNEJ | 00:03:53 | ||
17. JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW | 00:02:52 | ||
18. JAK ZAPEWNIĆ KLIENTA O EFEKTYWNOŚCI POLECANYCH ZABIEGÓW | 00:03:02 | ||
19. NAJLEPSZA REAKCJA NA ZDECYDOWANĄ ODMOWĘ | 00:02:57 | ||
20. JAK PORADZIĆ SOBIE Z ODMOWĄ | 00:01:37 | ||
21. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, KTÓRY NIE CHCE OD RAZU ZAPISAĆ SIĘ NA KOLEJNY ZABIEG | 00:02:44 | ||
22. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, BY ON NIE MIAŁ ŻADNEJ WYMÓWKI | 00:02:38 | ||
23. CO ZROBIĆ, BY NIE ZOSTAĆ POSADZONYM O NAMAWIANIE DO ZAKUPU | 00:02:42 | ||
24. CZY ZNIŻKA PRZEKONUJE DO ZAKUPU | 00:01:23 | ||
25. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE W PROPONOWANIU TWOICH KOSMETYKÓW I ZABIEGÓW | 00:02:02 |
55 osób kupiło to szkolenie