Biznes Beauty
praktyczny poradnik dla salonów urody i spa

25 krótkich lekcji odpowiadających na najbardziej nurtujące pytania osób pracujących w branży beauty, jako specjaliści, terapeuci, managerowie.

Jeżeli zdarzają ci się takie sytuacje:

  • klient na twoje propozycje reaguje „zastanowię się”
  • nie wiesz kiedy zacząć rozmawiać z klientką o propozycji kolejnych zabiegów i kosmetyków (w trakcie zabiegu, czy już po)
  • klient nie decyduje się na kolejne zabiegi mimo tego, że masz szeroką ofertę swoich usług
  • nie wiesz ile dać propozycji do wyboru
  • jak zachęcić klientkę do bardziej zaawansowanych zabiegów, gdy ona przychodzi tylko na manicure lub hennę
  • znasz dokładnie swój produkt, opowiadasz o jego zaletach a klientka i tak się nie decyduje na zakup
  • już nie masz pomysłu jak podkreślić to, że kolejne zabiegi są konieczne dla twojego klienta
  • klienta stać na dodatkowe zabiegi a mimo tego nie korzysta z twojej oferty
  • chciałbyś zwiększyć przychód salonu i spa, ale nie masz miejsca na przyjęcie większej liczby klientów
  • potrzebujesz nowych klientów, a ulotki nie działają
  • zastanawiasz się czy zniżka przyciągnie uwagę do twojej oferty
  • chciałbyś by klienci byli lojalni i wracali właśnie do ciebie
  • masz dylemat co odpowiedzieć klientce na pytanie: „czy na pewno ten krem będzie dobry”
  • rozdajesz próbki kosmetyków, ale klientki nie wracają po zakup
  • nie wiesz co powiedzieć klientce, która nie chce od razu zapisać się na kolejny zabieg
  • nie radzisz sobie z wymówkami klientów typu: „za drogo”, „nie potrzebuję”
  • nie chcesz być posądzony o namawianie lub „naciąganie” klienta

 

TEN KURS JEST DOSTĘPNY W PAKIECIE MEGA I GIGA PAKA >>SPRAWDŹ, BY KUPIĆ TANIEJ<<

 

 

Program Kursu

25 LEKCJI:
1. JAK DOBRZE ZACZĄĆ ROZMOWĘ Z KLIENTEM 00:01:39
2. JAK ARGUMENTOWAĆ PROPOZYCJĘ DLA KLIENTA 00:02:46
3. KIEDY ZACZĄĆ PROPONOWAĆ KOSMETYKI I ZABIEGI 00:02:21
4. CZY KLIENT SAM POWINIEN WYBIERAĆ ZABIEG Z MENU 00:01:39
5. CO ZROBIĆ, BY KLIENT OD RAZU ZDECYDOWAŁ SIĘ NA DODATKOWE ZABIEGI 00:02:06
6. ILE DAĆ PROPOZYCJI DO WYBORU 00:04:52
7. TWOIM CELEM NIE JEST TO, BY KLIENT KUPIŁ 00:02:14
8. CO KLIENTA NAJBARDZIEJ INTERESUJE W TWOJEJ PROPOZYCJI 00:02:42
9. JAK MÓWIĆ O KORZYŚCIACH WYNIKAJĄCYCH Z TWOJEJ PROPOZYCJI 00:02:34
10. KLIENT NIE POTRZEBUJE POMYSŁU NA WYDAWANIE PIENIĘDZY 00:01:49
11. DLACZEGO MIMO DOBREJ CENY I OCZYWISTYCH KORZYŚCI NIKT NIE DECYDUJE SIĘ NA ZAKUP 00:03:08
12. JAK ZACHĘCIĆ DO INNYCH ZABIEGÓW KLIENTKĘ, KTÓRA PRZYCHODZI TYLKO NA MANICURE 00:04:05
13. JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT W SALONIE BEAUTY I SPA 00:02:11
14. SKĄD BRAĆ NOWYCH KLIENTÓW 00:03:17
15. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ VOUCHERÓW PREZENTOWYCH 00:03:07
16. JAK USTALAĆ ZNIŻKI W AKCJI PROMOCYJNEJ 00:03:53
17. JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW 00:02:52
18. JAK ZAPEWNIĆ KLIENTA O EFEKTYWNOŚCI POLECANYCH ZABIEGÓW 00:03:02
19. NAJLEPSZA REAKCJA NA ZDECYDOWANĄ ODMOWĘ 00:02:57
20. JAK PORADZIĆ SOBIE Z ODMOWĄ 00:01:37
21. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, KTÓRY NIE CHCE OD RAZU ZAPISAĆ SIĘ NA KOLEJNY ZABIEG 00:02:44
22. JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM, BY ON NIE MIAŁ ŻADNEJ WYMÓWKI 00:02:38
23. CO ZROBIĆ, BY NIE ZOSTAĆ POSADZONYM O NAMAWIANIE DO ZAKUPU 00:02:42
24. CZY ZNIŻKA PRZEKONUJE DO ZAKUPU 00:01:23
25. CO JEST NAJWAŻNIEJSZE W PROPONOWANIU TWOICH KOSMETYKÓW I ZABIEGÓW 00:02:02
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 110,00 
  • LICZBA LEKCJI25
  • 1 godzina, 6 minut
55 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X