Intensywny kurs sprzedaży kosmetyków i kolejnych zabiegów

  • Przełamiesz strach przed proponowaniem droższych zabiegów i kosmetyków
  • Poznasz proste triki i kluczowe słowa, które zwiększą autorytet kosmetologa w oczach twoich klientek
  • Nauczysz się konkretnej procedury rozmowy z klientką podczas zabiegu, by ona nie miała wymówek typu: „jeszcze mam swój krem” lub „nie mam przy sobie grafiku”

KURS Z PODRĘCZNIKIEM I LEKCJAMI WIDEO NA PENDRIVE (przesyłamy kurierem)

POBIERZ FRAGMENT PODRĘCZNIKA

 

Kurs dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, klinikach medycyny estetycznej, by każda klientka zapisywała się na kolejny zabieg i kupowała kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Kurs dla managerów odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonów do uczenia sprzedaży i utrzymywania pozytywnej motywacji do zwiększania obrotu.

Jeżeli chcesz rozwiązać jeden z poniższych problemów kiedy twoi pracownicy lub ty:

  • czujesz się jak sprzedawca, gdy po zabiegu proponujesz klientce kosmetyki do pielęgnacji domowej
  • masz wyrzuty sumienia, bo wydaje ci się, że naciągasz klientki na niepotrzebne droższe zabiegi
  • boisz się proponować kolejne zabiegi i kosmetyki, by nie pomyślały źle o tobie
  • często nie wiesz jak w ogóle zacząć rozmowę o kolejnych wizytach i kosmetykach
  • obawiasz się, że klientki do ciebie więcej nie wrócą, gdy będziesz naciskać na sprzedaż
  • boisz się odmowy klientki i nie wiesz co powiedzieć, gdy ona mówi: „ja jeszcze mam swój krem”, „zapiszę się sama, gdy będę znała swój grafik”, „za drogo”, „czy może pani polecić coś tańszego z drogerii”, „boję się, że krem będzie mnie uczulał”, itd.
  • myślenie o konieczności sprzedawania całkowicie cię blokuje
  • wiesz, że nie umiesz sprzedawać, choć bardzo tego chcesz
  • twoje próby proponowania kosmetyków i zabiegów niestety nie dają rezultatów, bo klientki zawsze znajdą jakąś wymówkę
  • czasem wolisz poczekać, aż klientka sama zacznie pytać o coś dodatkowego, bo nie chcesz znowu słyszeć: „dziękuję, może następnym razem”
  • jako manager zespołu nie masz pojęcia jak i czego uczyć swój zespół, bo twoje proszenie i tłumaczenia nie działają

To kurs wideo, który:

– obejmuje cały program realizowany przeze mnie na szkoleniach dedykowanych w ośrodkach beauty (cena 1 dnia to 4000 PLN netto)

– jest podzielony na 38 krótkich części, dzięki temu można korzystać z niego po jednej lekcji lub w całości

– nadaje się do pracy samodzielnej i pracy zespołowej

– zapewnia konkretne umiejętności dzięki zadanym ćwiczeniom po każdej lekcji

– zawiera drukowany podręcznik (3 sztuki) oraz materiał wideo i audio (też na pendrive)

Program Kursu

I. MOTYWACJA
I. MOTYWACJA 00:01:05
Żeby tak się chciało, jak się nie chce? A może by przestać się bać przyjmować pieniądze?
I.1. CO JEST TWOIM CELEM 00:01:35
Co jest najważniejsze w wykonywaniu Twojego zawodu?
I. 2 POSTARASZ SIĘ, CZY BĘDZIESZ ROBIĆ ZAWSZE? 01:35:00
Pomyśl jaka jest różnica między: „postaram się tak robić”, a „będę tak robić zawsze”?
I. 3 INFORMOWANIE TO NIE SPRZEDAWANIE 00:02:36
Nie sprzedawaj! Tylko poinformuj ją. Przekonaj się, co się stanie gdy nie powiesz jej o możliwych opcjach.
I. 4. CO JEST TWOJĄ NORMĄ 00:01:37
Jak mieć dobrą energię do każdej klientki i nie zniechęcać się odmowami.
I.5. SKUPIAJ SIĘ NA WŁAŚCIWYCH KLIENTACH 01:59:00
Co zrobić z tą jedną trudną "Kowalską"?
I.6. MÓW KLIENTCE CO JEST WAŻNE 00:01:15
I.7. AKCEPTUJ ODMOWĘ KLIENTKI 00:01:33
Co zrobić, gdy klientka powie "nie"
I.8. POZYTYWNE NASTAWIENIE SIĘ OPŁACA 00:03:44
Pozytywne nastawienie to nie wiara we własne możliwości, to konkretny zestaw czynności do wykonania.
I.9. INTENCJA TWOJĄ TARCZĄ 00:03:23
Kiedy się tego nauczysz nie będziesz bać się dziwnych uwag klientek typu: "chyba nie chce mnie pani naciągnąć na ten zabieg/krem".
II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI
II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI 00:01:07
Sztuczki do tego, by wypadać jako ekspert przed klientką.
II. 1 ZNAJOMOŚĆ OFERTY 00:03:42
Co musisz umieć z oferty salonu, by zabłysnąć przed klientem i ułatwić sobie proponowanie droższych pozycji.
II. 2. ZAWSZE DAJ WYBÓR 00:06:42
Poznaj najważniejszą technikę sprzedaży, dzięki której nie musisz się "narzucać" ze swoją propozycją i z łatwością możesz sprzedawać droższe zabiegi.
II.3. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA 00:03:45
Dwa słowa, które podkreślą opcje wyboru, które masz dla klientki i pomogą jej podjąć decyzje, a nie szukać innych wariantów.
II.4. JAK PYTAĆ O WYBÓR 00:01:18
Jak zamknąć sprzedaż, łagodnie i nie naciskając klientki, by ona czuła, że sama kupuje a nie jej się sprzedaje
II. 5. CO GDY KLIENTKA PROSI O RADĘ W WYBORZE 00:03:00
Co powiedzieć, gdy klientka zapyta: "a jaka jest różnica między opcjami" lub: "a która opcja jest dla mnie lepsza".
II. 6. WYJAŚNIJ POWÓD SWOJEJ PROŚBY, BO TO DZIAŁA 00:06:30
Magiczne słowo w sprzedaży, które musisz znać i używać, ponieważ bez tego klientki będą zawsze odmawiać.
II. 7. MÓW O ROZWIĄZANIU, A NIE O DODATKOWYCH OPCJACH 00:02:30
Od dziś twoje kremy nie będą niczym "dodatkowym" dla twoich klientek.
II. 8. DOPASOWANIE – KLUCZOWE W SPRZEDAŻY KOSMETYKÓW 00:06:00
Jak wygrać z kosmetykami z reklam, kiedy one są o wiele tańsze, a klientka myśli, że są dobre.
II. 9. TRZY ZASADY KREMU, KTÓRY DZIAŁA 00:02:00
Co powiedzieć, gdy klientka mówi, że nie wierzy w kremy, ich nie potrzebuje lub ma swój ulubiony od 20 lat
II. 10. JAK MÓWIĆ O KORZYŚCIACH 00:05:00
Co tak naprawdę interesuje klienta z tego co proponujesz. Poznaj konkretny schemat mówienia o nowościach.
II. 11. ZAKAZANE SŁOWA 00:07:00
Jakich słów unikać, by sobie nie szkodzić
II. 12. UPRZEDZANIE OBIEKCJI 00:03:20
Co powiedzieć zanim klientka powie "nie"
II. 13. SZYBKI SPOSÓB NA SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW 00:01:39
Jedno pytanie, które powoduje, że 9 na 10 klientek kupuje kosmetyki do pielęgnacji domowej.
III. SCHEMAT SPRZEDAŻY
III. SCHEMAT SPRZEDAŻY 00:01:40
Twoja formuła sukcesu
III. 1. POWITANIE 00:03:00
Jak od początku wizyty ułatwić sobie późniejsze proponowanie kosmetyków
III. 2. KONSULTACJA 00:01:15
Najważniejszy moment wizyty twojej klientki. Jeżeli ona nie zapisała się od razu na kolejną wiztę ani nie kupiła kosmetyków, to znaczy, że popełniłaś błąd właśnie tu.
III. 2. 1. PYTANIE O CEL 00:02:10
Pierwsze pytanie ma duże znaczenie! Jeżeli to zaniedbasz to stracisz najbardziej wartościowy argument do sprzedaży kosmetyków i kolejnych zabiegów
III. 2. 2. PYTANIE O WCZEŚNIEJSZE DOŚWIADCZENIA 00:03:00
Już nigdy nie będziesz pytać "jak wygląda pani pielęgnacja domowa"!
III. 2. 3. PARAFRAZA 00:02:20
Dwa magiczne pytania, które sprawią, że klientka nie będzie miała wymówek przy kupieniu kremów i zapisie na kolejną wizytę
III. 2. 4. INNE WAŻNE PYTANIA 00:04:00
Oto sposób, by klientka sama sobie uzmysłowiła, że potrzebuje twoje profesjonalnego wsparcia
III. 3. PLAN PIELĘGNACJI 00:03:20
Oto sposób na długotrwałą wspólpracę klientki z tobą.
III. 4. PROPOZYCJA ZABIEGU 00:03:00
Co zrobić, gdy klientka wybierze sobie zabieg? Jak zamienić go na droższy.
III. 5. PO ZABIEGU 00:01:30
Jak wzmocnić zadowolenie klientki z wizyty u ciebie
III. 6. JAK ZACZĄĆ PROPONOWANIE 00:02:10
Jak przejść po zabiegu do rozmowy o kosmetykach, by klientka chciała słuchać
III. 7. DAJ ROZWIĄZANIE PROBLEMU 00:03:30
Co powiedzieć po zabiegu by klientka zapisała się na kolejny zabieg i kupiła kosmetyki (a nie tylko jedno z nich)
III. 8. POŻEGNANIE 00:06:00
Jak otworzyć szansę na następny raz nawet, gdy klientka jeszcze dziś nic nie kupi
III. 9. PROCEDURA PODSUMOWANIE 00:06:00
To twoja lista najważniejszych zdań do użycia w rozmowie z klientką
ZAPISZ SIĘ NA TEN KURS
  • 790,00 
  • LICZBA LEKCJI38
  • 5 godzin, 27 minut
42 osób kupiło to szkolenie

KUPUJ TANIEJ W PAKIETACH

INNE KURSY

© Marta Fiłoń
X